با هدف بهسازی مدارس؛

جلسه هماهنگی اردو های طرح هجرت ۳ در اصلاندوز برگزار شد

جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردو های طرح هجرت ۳ با هدف بهسازی مدارس در آموزش و پرورش اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۴۴۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار،قدرت مهرآوران رییس آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز امروز در این جلسه با اشاره به اینکه طرح هجرت 3 همه ساله در فصل تابستان با همکاری بسیج دانش آموزی سپاه در مدارس شهری و روستایی منطقه اجرا می شود گفت: در این زمینه تعامل بسیار مناسبی بین آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری منطقه اصلاندوز وجود دارد که امیدواریم با امکانات محدود حداکثر بهره وری را در زمینه طرح هجرت3 داشته باشیم.

وی افزود: طرح هجرت 3 فرصت خوبی در جهت یادگیری تعامل اجتماعی، آموزش های شهروندی و مسئولیت پذیری برای دانش آموزان است و مهمترین هدف آن بهسازی مدارس برای شروع سال تحصیلی است تا دانش آموزانسال تحصیلی جدید را در یک محیط با نشاط و آرام آغاز کنند.

حجت الاسلام سردارپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری با اشاره به اهداف بسیج در راستای محرومیت زدایی با برگزاری اردوهای طرح هجرت گفت:بحث طرح هجرت و نوسازی و تعمیر مدارس در اولویت برنامه های امسال است و مدارسی که نیازمند تعمیر اساسی است آنها را در نظر بگیریم.

محرم بنیادی فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز نیز هدف از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت خودباوری و حس مسئولیت پذیری دانست و افزود: در این طرحدانش آموزان ضمن استفاده از کلاس های تقویتی به فعالیت هایی از قبیل تعمیرات و بازسازی میز و صندلی مدارس و همچنین زیبا سازی، طراحی و نقاشی مدارس خواهند پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری طرح هجرت3 در سالهای ماضی، از آمادگی کامل بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری منطقه برای اجرای هر چه بهتر طرح هجرت 3 و محرومیت زدایی با همکاری آموزش و پرورش اصلاندوز خبر داد.

در ادامه هریک از اعضا نکته نظرات خود را در جهت اجرای هرچه مطلوب تر طرح هجرت 3 بیان کردند و مقرر شد افتتاحیهاین طرح در اول تیرماه در آموزشگاه 22 بهمن برگزار شود.

گفتنی است پیش از ظهر امروز شنبه جلسه هماهنگی و پشتیبانی اردوهای طرح هجرت ۳ با هدف بهسازی مدارس و ایجاد یک محیط با نشاط و آرام برای شروع سال تحصیلی 97-96 با همکاری بسیج دانش آموزی و سازندگی ناحیه عشایری با حضور رییس و معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه و فرماندهی و مسئولین سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز برگزار شد.



.

ارسال نظرات