حادثه تروریستی 17 خرداد درسی ماندگار برای همه است

با وجود حادثه دلخراش تروریستی 17 خرداد در تهران که موجب به شهادت رسیدن هموطنان ما شد، این حادثه باید درسی برای همه ما باشد.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۰۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار داشت: شبهای قدر با وجود برنامه‌ریزی لازم باید موارد امنیتی مورد توجه واقع شود.

وی افزود: با وجود حادثه دلخراش تروریستی 17 خرداد در تهران که موجب به شهادت رسیدن هموطنان ما شد، این حادثه باید درسی برای همه ما باشد.

مرتضوی ادامه داد: اگر چه این واقعه تروریستی پیامی برای همه سه قوه و نیروهای امنیتی، نظامی و سپاه داشته تا یکپارچه و متحد شوند و همه در کنار یکدیگردر مقابل تروریست‌ها مدیریت کردند و به موقع وارد عمل شوند.

امام جمعه آمل با تاکید بر اینکه 17 خرداد گوشه‌ای از نمونه‌های فعالیت این نیروها بوده که مشاهده شد اما به صورت روزانه این وقایع تروریستی در نقاط مختلف کشور توسط زحمت کشان دفع می‌شود، گفت: باید بر رشادت‌های نیروهای نظامی و امنیتی غبطه بخوریم چرا که ما امروزه در امنیت و آرامش کامل به سر می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه با وجود فرا رسیدن شبهای قدر یکی از مشکلات عدیده در این شهرستان باز بودن برخی اماکن تفریحی و فرهنگی چون شهر بازی و سینما است که با وجود ایام سوگواری صدای شادی می آید، گفت: لازم است دستگاه‌های مرتبط به این امر توجه کنند که در چند این روز به حرمت شبهای قدر این مکان‌ها را تعطیل کنند با توجه به جایگاه آمل در استان و کشور در شان این شهرستان نیست که چنین برنامه‌ای داشته باشیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: برای برپایی راهپیمایی جهانی روز قدس نیز با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای فرهنگ عمومی باید هر چه باشکوه‌تر در این شهرستان به اجرا در آید.

اعزام 430 مبلغ به مناطق روستایی آمل

رئیس تبلیغات اسلامی آمل نیز از اعزام 430 مبلغ روستایی در ماه مبارک رمضان امسال به مناطق مختلف روستایی و شهری خبر داد.

حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی با بیان اینکه امسال در ماه مبارک رمضان 430 مبلغ روحانی به بخش ها و مناطق مختلف این شهرستان اعزام شدند، افزود: این سازمان با اعزام این تعداد مبلغین حدود 90 درصد از مناطق شهرستان را پوشش داده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر آن 60 روحانی در ادارات دولتی و خصوصی آمل اعزام شدند، عنوان کرد: با توجه به اینکه برخی روستاها از نیمه دوم این ماه درخواست می‌کنند.

رمضانی ادامه داد: 200 روحانی مقیم این شهرستان داریم که شرایط تبلیغات دارند و مابقی از مشهد، نکا، بهشهر، ساری و گرگان آمدند.

رئیس تبلیغات اسلامی آمل با تاکید بر اینکه هر ساله 55 تا 60 درصد اقدامات اعزام روحانیون را به مناطق از سوی سازمان انجام می‌شود، گفت: یکی از موارد مهم استقبال نگهداشت روحانی در روستاها می‌شود که نسبت به سال های گذشته کمرنگ شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها