استاندار لرستان:

اختصاص۷۳ میلیارد تومان اعتبار حوادث به استان لرستان

استاندار لرستان گفت: ۷۳ میلیارد تومان اعتبار حوادث سال ۹۶ به استان لرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۷۹
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، هوشنگ بازوند در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: پروژه‌های که در استان ماهیت ملی دارند باید پیش‌بینی و مطالعه شوند.

وی با اشاره مجوز قانون 215و 23 برنامه ششم افزود: در جلسه قبل تأکید شد تا سال97 زمان زیادی باقی‌مانده بنابراین مدیرانی که احتیاج به اجرایی ماده‌قانون 215 و 23 برنامه ششم دارند باید با دیوان دستگاه‌های اجرایی پیگیر کار قانون شوند و مطالعاتشان را انجام دهند.

استاندار لرستان عنوان کرد: فرمانداران باید با مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیر شوند تا بتوانیم سهم اعتبارات ملی شهرستان‌ها را بالا ببریم مثلاً یک پروژه در شهرستان ازنا که به‌اندازه کل استان اعتبار ملی دارد می‌توان اعتبار جذب کرد این اعتبارات نیاز به پیگیری دارد.

وی گفت: اگر بخواهیم بودجه ملی بگیریم نیاز به کارشناسی‌های زیاد دارد، فرمانداران باید نمایندگان را مجاب کنند تا هم در وزارت و هم در مجلس بتوانیم این کار را پیش ببریم.

بازوند ضمن مقایسه اعتبارات استان لرستان گفت: 671 میلیارد تومان اعتبارات در سال 96 توزیع می‌شود درحالی‌که این میزان در سال 95، 602 میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره افزایش 62 درصدی اعتبارات استان در سال 96، اظهار داشت: بودجه استان لرستان در سال 96 به 977 میلیارد تومان رسیده است.

استاندار لرستان بااعتبار 157میلیارد تومانی ردیف تبادل ملی افزود: 120 میلیارد تومان اعتبار شاخص‌های اقتصادی است که احتمالاً می‌توان یک درصد به کمک فنی اعتباری اختصاص دهیم.

وی عنوان کرد: 28 میلیارد تومان ارزش‌افزوده، 73 میلیارد تومان اعتبارات حوادث و 63 میلیارد تومان اعتبارات سطح استانی است که به لرستان اختصاص‌یافته است.

انتهای پیام/z

ارسال نظرات