امام جمعه مهریز تأکید کرد:

جوانان پیگیر دغدغه‌ها و توصیه‌های رهبری باشند

امام جمعه مهریز با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از جوانان و دانشجویان گفت: جوانان پیگیر دغدغه‌ها و توصیه‌های رهبری باشند.
کد خبر: ۸۸۷۱۸۳۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه های امروز نمازجمعه مهریز با محکوم کردن حوادث تروریستی تهران و تسلیت به خانواده های شهدای این حادثه اظهار داشت: دشمنی‌های دشمنان ایران همواره عیان بوده اما این حادثه اوج دشمنی آنها را به نمایش گذاشت.

وی بیان کرد: دشمنان ما سال‌هاست که از وجود انقلاب و حکومت جمهوری اسلامی ایران احساس خطر می کند و با هر ترفندی به دنبال جلوگیری از پیشرفت و فراگیری آرمانهای انقلاب شده است.

محی الدینی عنوان کرد: تروریست هایی که دست به جنایات هولناک در کشورهای مختلف جهان می زنند، دست پروردگان رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا هستند و در منطقه کشورهایی نظیر عربستان نیز به کمک آنها آمده اند.

وی افزود: این جنایتکاران در کشورهای مختلف دست به جنایت می زنند و تلاش‌های بسیاری نیز انجام داده اند تا کشور ما را نا امن کنند اما هوشیاری مردم، مسئولان و نیروهای نظامی و امنیتی همواره توطئه های آنها را نقش بر آب کرده است.

محی الدینی تصریح کرد: این حرکت‌های تروریستی به قدری بی اعتبار است که رهبری از آن به عنوان ترقه بازی یاد کرده اند و این اقدامات به واقع در برابر ملت ایران یک ترقه بازی بیش نیست.

امام جمعه مهریز یادآور شد: این حرکات اتفاقات و ترورهای دهه شصت را در ذهن ملت ایران تداعی کرد و به طور قطع این ملت همانند آن دوران سخت با اطاعت از رهبری و حفظ وحدت و انسجام، باز هم این توطئه های کور را ناکام خواهد گذاشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با جمعی از جوانان و دانشجویان اظهار داشت: جوانان پیگیر مسائلی که دغدغه رهبری است باشند و رهنمودها و توصیه های ایشان را در امور مختلف سرلوحه قرار دهند.

محی الدینی با اشاره به اینکه دشمنان ما به دنبال تضعیف ارزشهای دینی در جامعه به ویژه در بین جوانان هستند، افزود: همانگونه که رهبری نیز بارها فرموده‌اند، جوانان ما باید هوشیار و آگاه نسبت به این دسیسه ها در برابر دشمن بایستند و دسیسه های آنها را بی اثر کنند.

ارسال نظرات