امام جمعه ارشق:

مردم ارشق در مقابل تخریب کنندگان منابع طبیعی سکوت نکنند

امام جمعه ارشق از مردم منطقه ارشق مشگین‌شهر خواست در مقابل تخریب کنندگان منابع طبیعی، آتش به اختیار عمل کرده و سکوت نکنند.
کد خبر: ۸۸۷۱۸۵۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشکین به نقل ازپایگاه خبری تحلیلی سفیرمشکین، در جلسه ای که با حضور امام جمعه ارشق و مسئول اداره منابع طبیعی بخش ارشق در دفتر امام جمعه ارشق، برگزار شد مسائل و مشکلات و همچنین چالش های پیش روی این اداره با اهالی ارشق بررسی شد.

حجت‌الاسلام والمسملین طالبی امام جمعه ارشق، سکوت امروز در برابر تخریب منابع طبیعی به بهانه اکتشافات و تبدیل منابع طبیعی و مناظر زیبای کوه‌ها و تپه‌های ارشق به معدن شن و ماسه خیانت به نسل آینده است.

وی خواستار رسیدگی هر چه زودتر مسئولین دخیل در خفظ منابع طبیعی به مشکلات روستایان و برخورد جدی با معدن کارانی شدن که بصورت غیر مجاز در صدد تخریب منابع طبیعی ارشق هستند.

حجت الاسلام والمسملین طالبی با اشاره به تحرکات تخریب گران محیط زیست و منابع طبیعی در روستای کچی بولاغی، گفت: به مسئولان حکم می کنم هرچه سریعتر جلوی این فاجعه را بگیرند و از مردم ارشق درخواست می کنم آتش به اختیار عمل کرده و سکوت نکنند.

مهندس جیوه مسئول اداره منابع طبیعی قول پیگیری موضوع و برخورد جدی با عاملان تخریب منابع طبیعی در منطقه ارشق مشگین شهر و بخصوص روستای کچی بولاغی را داد.

ارسال نظرات