مدیر موسسه همیاران پویان سلامت البرز در شهرستان اشتهارد:
لیلا بابایی گفت: با توجه به اهمیت موضوع مهارت زندگی زوجین آن هم در شرایطی که آمار طلاق در وضع مطلوبی قرار ندارد کارگاه مهارت های ارتباطی بین زوجین برای زندگی بهتر در شهرستان اشتهارد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۷۱۹۹۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، لیلا بابایی مدیر موسسه همیاران پویان سلامت البرز در شهرستان اشتهارد اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع مهارت زندگی زوجین آن هم در شرایطی که آمار طلاق در وضع مطلوبی قرار ندارد کارگاه مهارت های ارتباطی بین زوجین برای زندگی بهتر در شهرستان اشتهارد برگزار می شود.

کارگاه مهارت های ارتباطی بین زوجین در شهرستان اشتهارد برگزار خواهد شد

وی افزود: این کارگاه اهدافی چون بهبود و ارتقای سلامت شهری با توسعه رویکرد شهر سالم، حفظ و بهبود روابط زناشویی و کسب مهارت برای ارتباط موثر همچنین حفظ کانون و بنیاد خانواده با توجه فرامین اسلامی را در بر دارد.

لیلا بابایی با بیان اینکه آموزش یکی از راهکارهای اصلی افزایش توانایی و مهارت خانواده‌ها در امر پیشگیری است، بیان داشت: حضور عموم مردم در این کارگاه آزاد و زمان برگزاری این کارگاه ۲۲ خرداد ساعت ۱۰-۱۲ در سالن آفی تئاتر فرهنگسرا شهرستان اشتهارد خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این کارگاه جوایزی نیز اهدا می گردد، خاطر نشان کرد: امیدواریم این اقدام گامی موثر در بهبود کیفیت زندگی مردم  شهرستان اشتهارد باشد.

منبع: تات خبر 

ارسال نظرات
پر بیننده ها