مسئول اردویی بسیج سپاه شهدا آذربایجان غربی در گفت و گو با «بسیج»:

اقدامات سپاه در مهار حادثه تروریستی در تهران، تحسین برانگیز بود

چراغی گفت: در آغازین ساعات وقوع حادثه تروریستی در تهران،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همگام با دیگر نیروهای امنیتی کنترل اوضاع رادر دست گرفته و مانع از گسترش ابعاد آن شدند.
کد خبر: ۸۸۷۱۹۹۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
حسنعلی چراغی مسئول اردویی راهیان نور سپاه شهداء آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه حادثه تروریستی حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی جنایتی خبیث  از سوی دشمنان انقلاب بود که با اقدامات صورت گرفته از نیروهای امنیتی و سپاه، مهار شد، گفت: نوع حادثه این گونه روایت می کند که تروریست ها قصد داشتند ابعاد بیشتری را مورد هجوم قرار دهند  و در هر دو محل مورد نظر در حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی؛به گونه ای که در مجلس شورای اسلامی  در صدد بودند به صحن مجلس وارد شوند.
 
وی ادامه داد: در آغازین ساعات وقوع این حادثه تروریستی،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همگام با دیگر نیروهای امنیتی کنترل اوضاع را در  دست گرفته و مانع از گسترش ابعاد آن شدند و واقعا اقدماتشان، تحسین برانگیز بود.
 
سرهنگ چراغی در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران از  ابتدای حرکت تا به امروز قربانی تروریسم  بوده است و هر گاه تروری در کشور اتفاق افتاده ملت شهید پرور در کنار هم و در کنار نیروهای امنیتی در برابر آن ایستادگی کرده اند.
ارسال نظرات