مدیرعامل ستاد دیه البرز از کمک یک میلیارد و۳۵۰ میلیون تومان خیرین این استان به ستاد دیه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۲۱۰۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمد باقر مقدسی مدیرعامل ستاد دیه استان البرز با اشاره به اینکه در سال گذشته 309 زندانی جرایم غیرعمد با حمایت ستاد دیه استان البرز آزاد شدند، اظهار داشت: متاسفانه هر ساله میزان ورودی‌های زندانیان غیرعمد به زندان‌ بیشتر می‌شود.

خیرین البرزی مبلغ یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به ستاد دیه البرز کمک کردند

وی با اشاره به اینکه 255 پرونده‌ آماده وجود دارد که 47  پرونده آن‌ها در اولویت هستند، افزود: امیدواریم به کمک خیرین این زندانیان به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند.

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز عنوان کرد: از اول سال جاری تا کنون حدود 65 نفر زندانی غیر عمد در استان آزاد شدند و میزان کمک‌هاییکه تا به امروز از طرف خیرین به ستاد دیه بوده مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون تومان به صورت نقدی و تعهد بوده است.

مقدسی ادامه داد: اگر ما بخواهیم زندانیان غیر عمدی که تا به امروز در زندان هستند را آزاد کنیم مبلغی حدود چهار و نیم میلیارد تومان  نیازمندیم که امیدواریم به کمک خیرین و مردم دلسوز استان تا حدودی این مبلغ جمع‌آوری شود.

مدیرعامل ستاد دیه استان البرز با تاکید بر اینکه خانواده‌ها باید در امر ازدواج  تمام حواس خود را جمع کنند و بی پروا و بدون احساسات و با درایت کامل فرزندان خود را راهنماییکنند، گفت: پرداخت مهریه سنگین موجب مشکل در کانون گرم خانواده‌ها می‌شود و سبب از بین رفتن زندگی‌های تازه نفس در زمان‌های طولانی می‌گردد.

مقدسی با بیان اینکه 5 نفر از زندانیان یاد شده را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: زندانیانی که در اولویت قرار دارند 5 درصد آنها زندانیان دیه، 35 درصد مهریه و 60 درصد بدهی مالی هستند.

وی با بیان اینکه  یک گلریزان دیگر در نظرآباد برگزار می‌شود، عنوان کرد: نماد گلریزان برای زندانیان غیر عمد و جرایم مالی در ماه پر برکت رمضان است که با برکت این ماه زندانیان زیادی  با کمک خیرین به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردانده می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها