نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

فقدان اشتغال پایدار؛ علت اصلی افزایش دستفروشی/ دولت دستفروشان را به حال خود رها نکند

سعیدی گفت: یکی از دلایل اصلی افزایش معضل دستفروشی مشکل اشتغال پایدار و اشتغالی است که بتواند بخشی از مشکلات زندگی افراد را برطرف کند.
کد خبر: ۸۸۷۲۵۷۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

فقدان اشتغال پایدار؛ علت اصلی افزایش دستفروشی/ دولت دستفروشان را به حال خود رها نکندمحمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با معضل دستفروشی در مترو و لزوم حمایت مسئولان از دستفروشان اظهار داشت: عوامل مختلفی در گسترش شغل های کاذب در جامعه موثر هستند.

وی در توضیح این مطلب افزود: یکی از دلایل اصلی افزایش معضل دستفروشی مشکل اشتغال پایدار و اشتغالی است که بتواند بخشی از مشکلات زندگی افراد را برطرف کند. در حال حاضر بسیاری از جوانان جامعه ما برای گذراندن امور زندگی و معیشت خود مجبور به دستفروشی می شوند که آسیب های خاص خود را دارد.

این نماینده مجلس بیان داشت: دستفروشی باعث ناهنجاری ها و بی نظمی و بی انضباطی در جامعه می شود لذا مسولان امر باید این مسائل را در نظر داشته باشند و این افراد را ساماندهی کنند. یکی از وظایف دولت که در قانون اساسی آمده است ایجاد شغل مناسب برای آحاد مردم کشور است یعنی شغلی که افراد هم بیمه و هم امنیت شغلی داشته باشند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی مذکر شد: بنابراین مسئولان امر نباید دستفروشان را به حال خود رها کنند باید از آنها حمایت و شغل مناسبی به آنها داده شود تا شاهد این پدیده در شهرها نباشیم.


ارسال نظرات