معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش لرستان:

۹۱۸ کارگاه توانمندسازی دانش‌آموزان در چهار شهرستان لرستان برگزار شد

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش لرستان گفت: ۹۱۸ کارگاه در چهار شهرستان ناحیه یک و دو در طرح توانمندسازی دانش‌آموزان پایه اول دوره متوسطه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۲۶۱۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرید بهرامی شامگاه دوشنبه در نشست خبری مدیر کل آموزش و پرورش لرستان یا اصحاب رسانه بابیان اینکه امسال تفاهم‌نامه‌ای ۱۲ بندی درزمینهٔ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر منعقد کردیم که آموزش‌وپرورش پیرو این تفاهم‌نامه عمل می‌کند، اظهار داشت: 6 بند در این تفاهم‌نامه برای آموزش‌وپرورش درزمینهٔ آموزش و آشنایی دانش‌آموزان قابل‌اجرا است که نیازمند تخصیص اعتبار در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به برگزاری ۹۱۸ کارگاه در چهار شهرستان ناحیه یک و دو در طرح توانمندسازی دانش‌آموزان پایه اول دوره متوسطه، افزود: ۱۵۰ کارگاه ویژه دانش‌آموزان و چهار هزار و 295 کارگاه در کل استان برگزار شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش در دو زمینه آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کند و تخمین سن اعتیاد توسط کمیته درمان انجام می‌شود، بیان کرد: درزمینهٔ آموزش پیشگیری از مواد مخدر ۲۲ هزار نفر از معلمان فرهنگی تحت پوشش قرار گرفتند که این آموزش‌ها در قالب آموزش در حین خدمت اجرا شد.

وی بابیان اینکه برگزاری جشنواره نوجوان سالم، طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان و برگزاری نمایشگاه هفته اعتیاد از دیگر فعالیت‌های پیرو این تفاهم‌نامه است، عنوان کرد: با همکاری شورای مبارزه با مواد مخدر ۲۲۶ نمایشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات