برخورد آتش نشاني پارس آباد مغان با 8 مهمان ناخوانده در اين شهر

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداري پارس آباد از زنده‌گیری 8 حلقه مار سمي در منازل تعدادي از شهروندان در اين شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۲۶۲۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پپارس آباد به نقل ازآران مغان، واحد رحيمي با اعلام اين خبر گفت: با توجه به فصل گرما و برداشت محصول از مزارع شهرستان پارس آباد، همه ساله شاهد ورود گروهی حیوانات و جانوران از جمله انواع مارها و خزندگان به مناطق شهری و مسکونی در شهر پارس آباد هستيم.

وي افزود: اخيرا 8 حلقه مار سمی در برخی از منازل نزدیک به مزارع و خودروهای زارعین پارس آبادي مشاهده شده بود که با مداخله اکیپ های آتش نشانی زنده گیری شده و به دامان طبیعت بازگردانده شدند.

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداري پارس آباد با اشاره به اینکه مار از جمله حیواناتی است که سبب رعب و وحشت در میان شهروندان می‌شود، گفت: در صورتی‌که شهروندان مار یا خزنده خطرناکی را مشاهده کردند بلافاصله با سامانه 125 آتش‌نشانی تماس بگیرند.

رحيمي با بیان اینکه در صورت مشاهده مار باید افراد خونسردی خود را حفظ کنند، خاطرنشان كرد: انتظار ما از شهروندان اين است كه در صورت مشاهده مار بدون توجه به نوع سمی و یا غیرسمی بودن آن، از دنبال کردن و یا گرفتن این خزنده خطرناک جدا خوداری كرده و تا حضور اکیپ آتش‌نشانی در محل، مار را زیر نظر داشته و از نزدیک شدن به آن اجتناب کنند.


ارسال نظرات