فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه مطرح کرد:

ضرورت توجه به آموزش همگانی برای مقابله با مواقع بحرانی

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه ضمن تأکید بر توجه بسیج جامعه پزشکی به آموزش همگانی برای مقابله با مواقع بحرانی گفت:قابلیت‌ و ظرفیت‌های بسیج جامعه پزشکی آن را به یک سازمان فوق‌العاده توانمندتبدیل کرده است.
کد خبر: ۸۸۷۳۰۳۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، سردار احمد اخوان، فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه توانمندی پزشکی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه کم نظیر است گفت: بسیج جامعه پزشکی به دلیل تأثیرگذاری و عام بخشی می‌تواند بازوی کمکی مهمی در ماموریت‌ها و بحران‌ها باشد.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه ضمن تأکید بر اینکه قابلیت‌ و ظرفیت‌های بسیج جامعه پزشکی آن را به یک سازمان فوق‌العاده توانمند تبدیل کرده است، افزود: بسیج جامعه پزشکی وظایف و ماموریت‌های خود را سازمان‌دهی و به خوبی تدوین کرده و توانسته است نیازمندی‌های کشور را در شرایط مختلف جوی و جغرافیایی در داخل و خارج از کشور برآورده کند.

سردار اخوان، ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی در بین تمام اقشار بسیج جایگاه ویژه‌ای دارد و به طور کلی ما بدون بسیج مستضعفین هیچ اقدامی نمی‌توانیم انجام دهیم.

موفقیت بسیج جامعه پزشکی مروهون زحمات جهادی مدیران این سازمان است

وی ضمن بیان اینکه موفقیت بسیج جامعه پزشکی مروهون زحمات جهادی مدیران بسیج جامعه پزشکی است، خاطرنشان کرد: این سازمان توانسته با تعامل سازنده با همه بخش‌های کشوری و لشکری به یک وضعیت مطلوب در اهداف ابلاغی سپاه پاسداران برسد و امید آن می‌رود که در آینده هم این توانمندی‌ها توسعه پیدا کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی باید در بحث آموزش همگانی دقت و توجه بیشترداشته باشد، افزود: کشور ما شرایطی حادثه خیز و بحرانی دارد که بر این اساس همه مردم باید در شرایط خاص بتوانند بخشی از نیازمندی‌های اولیه خود را در خودامدادی تأمین کنند و نیازمند بخش دیگری از آموزش نباشند.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه ضمن تأکید بر سرمایه گذاری در سامانه‌های درمانی سیار در پایان تصریح کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی، وزارت بهداشت، هلال احمر و بخش‌های مرتبط با ماموریت‌های پزشکی کشور باید سرمایه گذاری کنند تا بسیج مستضعفین و بسیج جامعه پزشکی بتواند در شرایط خاص به داخل و خارج از کشور خدمات لازم را ارائه کند.

ارسال نظرات