تجهیز 60 کلاس برای اسکان میهمانان تابستانی در نیر

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان نیر از تجهیز 60 کلاس برای اسکان میهمانان تابستانی در نیر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۳۱۲۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان نیر به ریاست مالکی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش نیر و با حضور مدیران و سرایداران مدارس و مراکز تحت پوشش، تشکیل جلسه داد.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش نیر در این جلسه از زحمات و تلاشهای تمامی عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان در نوروز 96، قدردانی کرده و از ارائه خدمات ویژه و پذیرش مطلوب مهمانان و مسافرین نوروزی در این سال ، تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه این نشست با اشاره به اتمام امتحانات نوبت دوم در مدارس و فرا رسیدن تعطیلات تابستانی و آغاز مسافرت های تابستانی فرهنگیان سراسر کشور به استان و شهرستان گفت: با توکل به خداوند بزرگ، امسال مدیریت آموزش و پرورش نیر با تجهیز 8 مدرسه ویژه در قالب 60 کلاس درس در راستای تکریم از فرهنگیان سراسر کشور در خدمت این عزیزان بوده و امیدواریم با همراهی و همکاری فرد فرد اعضای فعال ستاد اسکان منطقه و مدیران و سرایداران زحمتکش، بستر های لازم برای پذیرش و جذب مهمانان و مسافرین فرهنگی و غیر فرهنگی در تابستان 96 فراهم شود.

عوض مالکی در ادامه سخنان خود بر آماده سازی مدارس و مراکز اسکان منطقه تا هفته آخر خرداد ماه 96، تاکید کرد.

در این جلسه کارشناس تعاون و امور رفاه مدیریت آموزش و پرورش نیر قبل از سخنان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش، گزارشی از اقدامات و تمهیدات لازم برای آغاز به کار ستاد اسکان منطقه، ارائه داده و موارد و مسائل قابل پیگیری در مدارس را برای عوامل اجرایی ستاد اسکان منطقه یادآور شد.

ارسال نظرات