ماه رمضان بزرگترین فرصت الهی برای درک و بصیرت است/ تحریف اندیشه و شخصیت امام بزرگترین فتنه با طراحی آمریکاست

ماه مبارک رمضان از دیدگاه امام حسن مجتبی(ع) بزرگترین فرصت الهی است و باید از خداوند بخواهیم ماه مبارک رمضان را درک و بصیرت پیدا کنیم.
کد خبر: ۸۸۷۳۱۲۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در جوار آستان مقدس امامزاده عباس(ع) مرکز مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهدای ترور اخیر تهران، اظهار کرد: همه ما شیعه و مسلمان بودن خود را مدیون گذشتگان و امامزادگان واجب‌التعظیم هستیم و باید از آنها قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه از نظر اهل بیت دنیا، دنیای مسابقه و تلاش است تا به رشد و معنویت برسیم، افزود: برای رسیدن به منازل عرفانی و ایمانی همه ما باید تلاش کنیم تا به اهداف خود برسیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه ملاک زیاد انجام دادن نیست بلکه ملاک بهتر انجام دادن است و عملی که مورد تایید خداوند قرار گیرد، افزود: به همه توصیه شده است در این ماه تلاش کنند و در این میدان مسابقه به خیرات و مبرات بپردازند.

علیزاده روزه‌داران و شرکت‌کنندگان مراسم شب قدر را به استفاده از فرصت‌ها توصیه کرد، ادامه داد: اگر می‌خواهیم در این مسابقه به پیروزی برسیم باید از فرصت‌های استثنایی که در زندگی ما به‌وجود می‌آید نهایت استفاده را ببریم.

وی با تاکید بر اینکه ماه مبارک رمضان یکی از فرصت‌هایی به‌شمار می‌رود تا معارف دینی و قرآنی را به دست بیاریم و در این مسابقه بزرگ افتخارات بزرگ کسب کنیم، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان از دیدگاه امام حسن مجتبی(ع) بزرگترین فرصت الهی است و باید از خداوند بخواهیم ماه مبارک رمضان را درک و بصیرت پیدا کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه باید با رفتار و حرکات خود به ماه مبارک رمضان احترام بگذاریم، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان یک‌سری افراد فرصت‌ساز هستند و یک‌سری افراد فرصت‌سوز هستند.

این مسؤول با بیان اینکه فرصت‌سازها کسانی هستند که فرصت‌های زندگی را به تأخیر نمی‌اندازند و از آنها بهره‌گیری می‌کنند، گفت: فرصت‌سوزها کسانی هستند که از فرصت‌ها بهینه استفاده نمی‌کنند و همیشه فرصت‌ها را به امروز و فردا می‌اندازند و بعضی‌ها بهانه‌جویی می‌کنند و فرصت‌های موجود را از بین می‌برند.

علیزاده با بیان اینکه فرصت‌سوزها روزانه در حال به‌هلاکت رسیدن هستند و به اهداف خود نمی‌رسند، بیان کرد: انسان در ماه مبارک رمضان باید فرصت‌ساز باشد تا بهترین بهره را ببرد.

وی آشتی با خدا را یکی از فرصت‌های ارزشمند ماه مبارک رمضان دانست و افزود: آشتی کردن با ماه مبارک رمضان مقید به زمان نیست اما خداوند فرموده در ماه مبارک رمضان درهای الهی بر روی بندگان باز است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه خداوند لطیف، غفور و رحیم است و همه در هر زمانی می‌توانند از درگاه الهی درخواست مغفرت کنند، اظهار کرد: امیدواریم همه به سمت خداوند برگردیم تا از محبت الهی بهره‌مند شویم.

علیزاده تقویت اراده و تصمیم‌گیری را یکی از فواید و آثار ماه مبارک رمضان دانست و خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان به انسان فرصت برنامه‌ریزی و نظم می‌دهد تا در زندگی به‌خوبی پیشرفت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیوند با قرآن و ولایت بهترین فرصت در ماه مبارک رمضان است تا به‌صورت حقیقی و واقعی علوی و ولایی بمانیم، اضافه کرد: در عمل باید ولایی و انقلابی بمانیم و به دستورات ولی فقیه زمان خود لبیک بگوییم و اگر کسی پیرو اهل بیت باشد هیچ‌گاه با ولی فقیه قهر نمی‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه خیلی ها تصمیم گرفته‌اند شخصیت امام خمینی(ره) را تحریف کنند که طراح اصلی آن آمریکا، استکبار جهانی و فتنه‌گران داخلی و خارجی هستند، گفت: تحریف شخصیت امام بزرگترین فتنه است و مؤمنان واقعی و بسیجیان نباید اجازه دهند تحریف اندیشه و تفکر امام صورت گیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها