مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در اردبیل:

همایش "اسرار و معارف حج" ویژه زائران اردبیلی برگزار می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اردبیل گفت: همایش "اسرار و معارف حج" ویژه زائران در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۳۲۷۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله بیدار در جلسه هماهنگی برنامه‌های آموزشی کاروان‌های حج تمتع در اردبیل اظهار داشت: باید از ظرفیت بی‌بدیل و فرصت مغتنم ماه مبارک رمضان در راستای ارتقای دانش و اطلاعات زائران حج تمتع و نیز تبیین اسرار و معارف متعالی حج بیش از پیش استفاده کرد.

وی افزود: شعار حج امسال " حج، معنویت، اقتدار ملی و انسجام اسلامی" است که امیدواریم امسال به حول و قوه الهی حجی عزتمند و موفق داشته باشیم و با ارتقای سطح علمی زائران بهترین بسترها را برای حج زائران فراهم کنیم، چرا که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار است.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اردبیل گفت: با توجه به این که عملیات حج امسال دیرتر از سال‌های گذشته شروع شده است نیاز است مدیران کاروان‌ها نسبت به برگزاری منظم کلاس‌های آموزش زائران و تلاش برای تشویق به حضور حداکثری آنها در کلاس‌های پیش‌بینی شده و همایش‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

‌بیدار بیان کرد: همایش "اسرار و معارف حج" ویژه زائران روز دوشنبه 29 خرداد ماه  از ساعت 17 تا 19 عصر در مسجد ججین اردبیل برگزار می‌شود و از زائران انتظار داریم در این همایش حضور به عمل آورند و با آمادگی کامل خود را برای سفر الهی آماده کنند.

وی تصریح کرد: این سفر با  هدف تعمیق معارف و ارزش‌ها و تقویت اخلاق اسلامی برای زائران حج انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته شرایط امنیت و سلامتی زائران را نیز فراهم کنیم و به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.
 
 
منبع: تسنیم
 
 
ارسال نظرات