پرداخت زکات از مصادیق معروفات دین اسلام است

امام جمعه‌ یاسوج پرداخت زکات و نهادینه کردن این امر مهم در بین مردم و مسئولان را ضروری دانست.
کد خبر: ۸۸۷۳۴۹۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
رئیس شورای زکات استان در نشست شورای زکات گفت: پرداخت زکات از مصادیقپرداخت زکات از مصادیق معروفات دین اسلام است+فیلم معروفات و مورد تاکید دین اسلام است
امام جمعه‌ی یاسوج بابیان اینکه حکومت برای چگونگی هزینه کرد زکات جمع آوری شده تصمیم می‌گیرد افزود: رسیدگی به وضعیت اقتصادی مستمندان از اهداف زکات در جوامع دینی است.
حجه الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اهمیت زکات، خواستار ابتکار عمل مدیران و متولیان فرهنگی و مذهبی برای ترویج و نهادینه کردن این فریضه‌ی مهم شد.
محبی مدیر کل کمیته‌ی امداد امام استان هم با بیان اینکه بخشی از زکات جمع آوری شده در سالهای گذشته برای رونق پروژه‌های مورد نیاز عمرانی در مناظق مختلف هزینه شده است گفت: امسال برای توسعه‌ی خدمات به محرومان، بر اساس دستور العمل شورای مرکزی زکات موسسات و سازمانهای حمایتی می‌بایست با هماهنگی کمیته‌ی امداد به جمع آوری زکات فطریه اقدام کنند.
در این نشست افشار مدیر کل صدا و سیما به عنوان رویس کمیته‌ی تخصصی اطلاع رسانی، مدیرکلتبلیغات اسلامی به عنوان رئیس کمیته‌ی تبلیغ و فرهنگ و مدیر کل کمیته‌ی امداد امام خمینی (ره) به عنوان رئیس کمیته‌ی پشتیبانی شورای زکات استان انتخاب شدند. در این نشست همچنین اعضا در باره‌ی چگونگی تحقق اهداف این شورا گفتگو کردند.
ارسال نظرات