استاندار اردبیل:

راه اندازی کلینیک مدیریت از ملزومات رویکرد توسعه ای است

استاندار اردبیل گفت: اجرایی نمودن برنامه عملیاتی اصلاح نظام اداری و استقرار نظام پیشنهادها در استانداری در قالب شیوه نامه اجرایی برای تشکیل کارگروه توسعه مدیریت ضروری است.
کد خبر: ۸۸۷۳۶۲۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از استانداری اردبیل،دکتر مجید خدابخش که در اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت سخن می گفت اظهار کرد: از آن جایی که بخش مهمی از اقدامات استانداری ، هماهنگی و مدیریتی است در همین راستا باید نارسایی موجود را شناسایی و کارها را به سازمان ها و ارگان های ذی ربط محول نمود.

وی نظام ارجاع و هدایت را در استانداری مهم دانست و افزود: به روزسازی این فرآیندها در بعد سخت افزاری و نرم افزاری و بر اساس نیازهای فعلی جامعه ، اجتناب ناپذیر است.

استاندار اردبیل راه اندازی کلینیک مدیریت را در استان از ملزومات رویکرد توسعه ای دانست و ادامه داد: با راه اندازی این کلینیک می توان بسیاری از مشکلات و موانع شکوفایی بخش خصوصی و دولتی را شناخت و در جهت رفع آن ها گام برداشت.

دکتر خدابخش در پایان خاطرنشان کرد: شفاف سازی، حاصل گسترش دولت الکترونیک است و با دولت الکترونیک و تحولات اداری و مدیریتی جلوی بخشی از فسادهای رایج گرفته می شود.

ارسال نظرات