خبرهای داغ:
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مراغه:

ماه رمضان فرصت خوبی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مراغه گفت: امر به معروف و نهی از منکر را ضامن حفظ ارزش‌ها دانست و گفت: در این راستا تذکر زبانی وظیفه شرعی و عمومی در برابر ناهنجاری‌ها از جمله روزه‌خواری است.
کد خبر: ۸۸۷۳۸۲۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

رضا سامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر دعوت به خیر است، افزود: همه فرایض الهی درگرو عمل به امر به معروف و نهی از منکر است به گونه ای که اگر این دو فریضه الهی انجام شود دیگر فرایض نیز اجرا میشود.
وی افزود: با توجه فرصت ویژه ماه رمضان باید در حوزه امر به معروف و نهی از منکر بر روی مسائلی از جمله روزهخواری، عفاف و حجاب و افطاری ساده توجه بیشتری شود.
فرمانده سپاه مراغه امربهمعروف و نهی از منکر را ضامن حفظ ارزشها و سبب پیشگیری از آسیبهای اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا تذکر زبانی وظیفه شرعی و عمومی در برابر جرائم و ناهنجاریها ازجمله روزهخواری است.
وی با بیان اینکه نباید در مقابل ناهنجاریها و منکرها سکوت کرد و نظاره گرد بود، اظهار کرد: مردم نباید در مقابل بیاخلاقی هایی چون روزه خواری ساکت باشند و قبل از پیش انتظامی خودشان به اشخاصی که در ملأ عام اقدام به روزه خواری میکنند تذکر دهند .
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مراغه تأکید کرد: از همه شهروندان تقاضا میشود ضمن رعایت شئونات این ماه پر خیر و برکت با عمل به این وظیفه شرعی و مقدس و با تواصی به حق در پیشگیری از ناهنجاریها سهیم باشند.
وی در پایان گفت: افرادی هم که به هر علتی قادر به روزه گرفتن نیستند از روزهخواری در ملاء عام خودداری کرده و حرمت ماه رمضان را نگهدارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها