امام‌جمعه شهرستان ازنا:

آمریکا به دنبال نابودی حکومت اسلامی است

امام‌جمعه شهرستان ازنا گفت: بسیاری از مسائل بین ما و آمریکا حل‌شدنی است اما آن‌ها دنبال این هستند که اسلام و حکومت اسلامی نباشد.
کد خبر: ۸۸۷۳۹۷۱
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام شاه‌چراغی، امام‌جمعه شهرستان ازنا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت سالروز شهادت مولایی متقیان حضرت علی (ع)، اظهار داشت: شب‌هایی قدر یکی از مهم‌ترین شب‌هایی عمر هر انسانی است و خداوند متعال شب قدر را به‌عنوان فرصتی برای استغفار و ارتباط با خودش قرار داده است و از شب‌های قدر مخصوصاً شب 23 قدر که عظمتش از شب 19 و 21 بیشتر است به نحوه احسنت بهره ببریم.

وی آغاز هفته قوه قضائیه را به کلیه کارکنان دادگستری و قاضیان و به‌ویژه کارکنان خدوم دادگستر شهرستان ازنا تبریک عرض کرد.

امام‌جمعه شهرستان ازنا با اشاره به بیانات ارزشمند رهبری در جمع شاعران و دانشجویان خاطرنشان کرد: انتخاباتی در جامعه انجام می‌شود، نباید جامعه را به سمت دوقطبی گری سوق داد و مردم را در مقابله هم قرارداد همان‌گونه که در سال 59 رئیس‌جمهور منفور بنی‌صدر کشور را به سمت دوقطبی کردن پیش برد و در مقابل امام راحل ماند و کشور را دچار مشکل کرد. و یکی از دل‌نگرانی‌های رهبری دوقطبی شدن جامعه است.


وی با اشاره به واژه آتش به اختیار که مقام معظم رهبری تصریح کرد: واژه آتش به اختیار معنی‌اش این نیست که بمانیم از بالا سیاستی را برای ما ابلاغ کنند تا آن را اجرا کنیم و این هم نیست که در جلو دولت و وزرا موضوعه بگیریم.

شاه‌چراغی عنوان کرد: از واژه آتش به اختیار کردن در این ایام تحلیل‌های زیادی مطرح‌شده است که برخی از این تحلیل‌ها مغرضانه است و تحلیل این‌گونه بیانات رهبری یقیناً به صلاح نیست.

وی با اشاره به اهمیت بالای روز قدس، گفت: این غده سرطانی که باعث فساد است و برنامه‌ریزی مقابله با انقلاب اسلامی دارد، این ولد سیاست انگلیس، آمریکا و اسرائیل هرجایی که دشمن اسلام وجود داشته باشد از آن حمایت می‌کنند.

امام‌جمعه شهرستان ازنا بابیان اینکه نباید در مقابل استکبار جهانی و اسرائیل کوتاه بیاییم گفت: بسیاری از مسائل بین ما و آمریکا حل‌شدنی است اما آن‌ها دنبال این هستند که اسلام و حکومت اسلامی نباشد.

ارسال نظرات