خطیب نماز جمعه اشکذر:

شب های قدر فرصتی برای شناخت سیره و روش حضرت علی(ع) است

خطیب نماز جمعه اشکذر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) به تبیین سیره و روش آن حضرت به ویژه مظلومیت امیرالمومنین در دوران پس از رحلت پیامبر پرداخت.
کد خبر: ۸۸۷۳۹۸۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، خطیب نماز جمعه اشکذر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) به تبیین سیره و روش آن حضرت به ویژه مظلومیت امیرالمومنین در دوران پس از رحلت پیامبر پرداخت.

"حجت الاسلام طالبیان” گفت: مظلومیت حضرت علی (ع) در طول دوران تاریخ پس از رحلت پیامبر که منجر به شکل گیری جریان سقیفه شد می درخشد و حضرت از این مظلومیت بیشترین استفاده را در جهت تبیین حق و افشای ظلم و جریان انحرافی سقیفه نمود.

امام جمعه اشکذر اظهار داشت: در دوران پس از رحلت پیامبر انسان هایی بودند که به خاطر رسیدن به مقام و قدرت در دنیا سخت ترین دشمنی ها را بر علیه امام علی(ع) انجام دادند و در واقع اینها دوستان بر حسب ظاهر بودند که به خاطر جهالت و عدم بصیرتی که داشتند صف کشیده و با آن حضرت جنگیدند.

وی خاطر نشان کرد: شب های قدر فرصتی برای شناخت سیره و روش حضرت علی(ع) است تا با سرمشق گرفتن از سبک زندگی آن امام بزرگوار و اهل بیتش راه را از بیراهه شناخت و در جهت تقویت ایمان خود تلاش کرد.

خطیب نماز جمعه اشکذر در پایان صحبت های خود از عموم کشاورزان درخواست کرد تا در مقابله با آفات درختان به ویژه مگس مدینترانه ای با سازمان جهاد کشاورزی مشارکت و همکاری داشته باشند تا این آفات زحمات کشاورزان را متحمل خسارت ننماید.

ارسال نظرات