امام جمعه موقت یزد:

نیاز اصلی کشور در شرایط فعلی حفظ وحدت حول محور رهبری است/روسای سه قوه‌ کوچکترین قدمی علیه قانون بردارند،‌خیانت به نظام کرده اند

امام جمعه موقت یزد گفت: روسای سه قوه و زیرمجموعه‌های آنها باید هر کاری را که انجام می‌دهند، مطابق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باشد و هر کسی کوچکترین اقدامی علیه قانون انجام دهد، به نظام اسلامی ایران خیانت کرده است.
کد خبر: ۸۸۷۳۹۸۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با تسلیت سالروز شهادت امام علی(ع) با اشاره به اینکه آن حضرت نماد عدل و عدالت بود اظهار کرد:امام علی(ع) بهترین نمونه در زمینه صبر در برابر دشمنان دین است وهمه ما باید سعی کنیم ضمن انکه آن حضرت را الگوی قرار می دهیم در مسیر ایشان قدم برداریم.

ملت ایران هفته آینده ایستادگی خود را در کنار مظلومان جهان اثبات می کند

امام جمعه موقت یزد با اشاره به اینکهملت ایران همواره در کنار ملت‌های مسلمان و مظلوم منطقه قرار دارد و از آن‌ها حمایت می‌کندافزود: ملت ما هفته آینده نیز در راهپیمایی روز قدس حضوری جدی و دشمن شکن خواهد داشت و یک بار دیگر به رژیم غاصب صهیونیستی، آل سعود و دیگر دشمنان اسلام و مسلمین نشان خواهد داد که همچنان در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده است چراکهانقلاب اسلامی ایران برگرفته از مبانی اسلامی و علوی است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به صورت نامشروع و ظالمانه اقدام به تصرف فلسطین اشغالی کرده، افزود: هر زمانی که مرزهای اسلامی با هجوم دشمنان و کافران مواجه شود، بر همه مسلمانان جهان واجب است که از این مرزها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی دفاع نمایند.

مدرسی تصریح کرد: ملت ایران در روز قدس که یکی از یادگاران ارزشمند امام خمینی (ره) است، فریاد قدس شریف و مظلومیت آن را به گوش جهانیان خواهد رساند و بر همه ما تکلیف است که در این راهپیمایی عظیم حضوری گسترده داشته باشیم.

نیاز اصلی کشور در شرایط فعلی حفظ وحدت حول محور رهبری است

وی با بیان اینکهنیاز اصلی کشور در شرایط فعلی حفظ وحدت حول محور رهبری است افزود: معیار و مرکز اتحاد در ایران اسلامی ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است و روسای سه قوه باید مطابق قانون اساسی، تبعیت کامل از ولایت فقیه داشته باشند.

روسای سه قوه کوچکترین قدمی علیه قانون بردارند، به نظام اسلامی خیانت کرده اند

با اشاره به شرایط حساس کشورهای منطقه، بر حفظ وحدت مردم و مسئولان حول محور ولایت‌فقیه تأکید کرد و گفت:روسای سه قوه و زیرمجموعه‌های آنها باید هر کاری را که انجام می‌دهند، مطابق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باشد و هر کسی کوچکترین اقدامی علیه قانون انجام دهد، به نظام اسلامی ایران خیانت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی، ولایت فقیه یک اصل مهم و اساسی است، اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان ما فتنه گری می کنند و اوضاع کشورهای همسایه به هم ریخته است، این اصل و اساس اهمیت صد چندانی پیدا می کند.

مدرسی با اشاره به روند برگزاری انتخابات‌ها در ایران ابراز کرد:ایران اسلامی همواره با استفاده از قدرت مردم و اقتدار رهبری، جایگاه خود را در برابر فشارهای دشمن حفظ کرده است.

وی افزود: دشمن فشار خود را مضاعف کرده اما کشور ما نیز قدرتمندتر شده و ملت ایران در برهه های مختلف صلابت و ایستادگی خود را به نمایش گذاشته که آخرین آن انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه بود.

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه مردم منتختب مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستارا طبق قانون انتخاب کرده‌اند تا آنها هم عینا مطابق قانون عمل کنند تصریح کرد:همه مسئولانی که منتختب مردم هستند، باید این موضوع را به خوبی مورد دقت قرار دهند.


ارسال نظرات