سرپرست بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برپایی ایستگاه سلامت در شبهای قدر

دکتر مهین غفاری از برپایی ایستگاه های سلامت بسیج جامعه پزشكی چهارمحال و بختیاری به مناسبت شب های قدر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۴۰۰۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دكتر مهین غفاری با اعلام این خبر افزود: به منظور خدمات رسانی به روزه داران در شب های قدر، ‌ایستگاه های سلامت با حضور تیم های بهداشتی، ‌درمانی و آموزشی در مصلی و مساجد منتخب سراسر استان توسط كانون های بسیج جامعه پزشكی برپا می شود.

وی در خصوص جزئیات این خبر تصریح كرد: در بیست و یكمین شب از ماه پر فیض رمضان، این تیم ها در مصلی بروجن،‌كانون قرآن شهر بن و مسجد امام حسین (علیه السلام ) فارسان و مسجد موسی بن جعفر (علیه السلام ) باباحیدر مستقر می شوند.

دكتر غفاری تصریح كرد: كانون های بسیج جامعه پزشكی شهرستان های كیار و بروجن نیز در نوزدهمین شب از ماه مبارك رمضان،‌ در مسجد امام حسین (ع) شلمزار و‌ مسجد جامع مدنی بروجن، به شب زنده داران خدمات ارائه نمودند.

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشكی استان گفت: تیم های مذكور در ۲۳ ماه مبارك رمضان در مسجد مام رضا(علیه السلام ) لردگان،‌مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهركرد حضور خواهند یافت.

دكتر غفاری تصریح كرد: این تیم ها در زمان برگزاری مراسم احیای شب های قدر با استقرار در محل های مذكور نسبت به سنجش سلامت متقاضیان و ارائه خدمات مشاوره ای و آموزشی رایگان به شب زنده داران اقدام می نمایند.

ارسال نظرات