امام جمعه نیر:

آرامش حاکم بر کشور مدیون جانفشانی های مدافعان حرم

امام جمعه نیر گفت: اگر مدافعان حرم نباشند هر روز شاهد حوادثی مانند حادثه تهران در جای جای کشور خواهیم بود.
کد خبر: ۸۸۷۴۰۷۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل ازنیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های این هفته نماز جمعه نیر ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی گفت:آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور میراث ماندگار و حکیمانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) یعنی «روز قدس» است. روزی که همه هیمنه استکبار جهانی و صهیونیزم غاصب را به لرزه انداخته و همه مسلمین عالم را به تفکر و تامل در مساله خطیر فلسطین دعوت می‌کند.

وی روز قدس را صف بندی جبهه حق در مقابل باطل عنوان کرد و گفت: جبهه حق سد محکمی در دفاع از مظلوم در برابر باطل است و جهاد در راه حق یک فریضه الهی است.

حجت الاسلام میکائیل مقدسیبیان داشت: روز قدس روز دمیدن خون در رگهای امت اسلامی در دفاع از مظلوم در مقابل ظلم و بیزاری از استکبار جهانی و سردمداران جبهه باطل است.

خطیب جمعه نیر اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نماد شکوه و عظمت جبهه حق و سرآغازی برای شکست و عقب نشینی دشمن از سرزمین های اشغالی خواهد بود.

امام جمعه نیر بیان کرد: حضور ملت مسلمان به‌ویژه مردم ایران در این حماسه پرشور می‌تواند این پیام مجدد را به مردم مظلوم فلسطین برساند که همچنان حامی و پشتیبان آنها هستند و آماده مقابله با دشمنان اسلام هستند.

حجت الاسلام مقدسی درادامه به حملات اخیر گروه تروریستی داعش به مرقد مطهر امام راحل و مجلس اشاره کردو گفت: این حملات به ما بصیرت داد که اگر مدافعان حرم نبودند اکنون باید با این گروه تروریستی در داخل کشورمان جنگ می کردیم.

وی در خصوص نقش مدافعان حرم در جلوگیری از حوادث تروریستی اظهار کرد: اگر مدافعان حرم نباشند هر روز شاهد حوادثی مانند حادثه تهران در جای جای کشور خواهیم بود.

حطیب جمعه نیر تصریح کرد: مدافعان حرم منت بزرگی بر گردن ما دارند ولی دیده نمی‌شوند، چون کیلومترها دورتر از مرزهای جغرافیایی هستند و زیاد جلو چشم نیستند ولی ملت ایران همیشه قدر زحمت‌های مدافعان حرم را می‌دانند و ملت ایران به مدافعان حرم و سردار سلیمانی عشق می‌‌ورزند.

حجت الاسلام مقدسیبا اشاره به آرامش حاکم بر کشور در سال‌های متمادی، افزود: مدافعان حرم از جان و مال‌شان برای آسایش ملت گذشته‌اند و صدها کیلومتر دورتر از مرزها برای آرامش و حفظ نوامیس ما در تلاش هستند.

حجت الاسلام مقدسی به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم فرمود که کشورمان را نباید دوقطی کنیم و باید همه دست به دست هم داده و کشوری آباد بسازیم.

امام جمعه نیر گفت: اکنون وقت همدلی و هماهنگی با هم است و ملت و دولت باید برای عمران و آبادانی کشوردست در دست هم بدهند.

حجت الاسلام مقدسی گفت: طبق فرمایش رهبرانقلاب اسلامی دولت باید به روستاها اهمیت بسزایی داده و از جوانان حمایت ویژه کند وبه مسائل فرهنگی بیشتر پرداخت کند.

ارسال نظرات