سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشكی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اعزام تیم های بسیج جامعه پزشکی به نقاط محروم چهارمحال و بختیاری

دکتر مهین غفاری، از اعزام تیم های بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی این سازمان به مناطق محروم شهرستان كیار در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۴۱۰۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دكتر مهین غفاری افزود: كانون بسیج جامعه پزشكی مركز بهداشت كیار، همزمان با ماه مبارک رمضان و به مناسبت سالگرد ارتحال ملكوتی امام خمینی(ره) در هجدهمین روز از خردادماه جاری نسبت به اعزام تیم های بهداشتی، درمانی و آموزشی فرهنگی به منظور ارائه خدمات رایگان به مردم منطقه عشایری بره مرده و سرتنگ محمود از توابع بخش ناغان اقدام کرد.

دکتر غفاری افزود: طی این اعزام ۵۰ خانوار عشایر در خصوص بیماری تب خونریزی دهنده كریمه كنگو، آموزش های چهره به چهره دریافت نمودند و تعداد ۶۵ نفر از بیماران توسط پزشك تیم ویزیت شدند.

سرپرست بسیج جامعه پزشکی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هزینه اقلام دارویی تجویز شده برای بیماران در این دوره از اعزام تیم های بسیج جامعه پزشکی را بالغ بر هشت میلیون ریال اعلام كرد .

وی در پایان خاطر نشان كرد: تیم های اعزامی به مناطق محروم و كمتر برخوردار استان معمولاً شامل؛ پزشك، ‌پرستار، بهیار وكارشناسان مبارزه با بیماریها می باشند كه ضمن ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و آموزش گروه هدف، خدمات مشاوره ای رایگان نیز جهت متقاضیان ارائه می نمایند.

ارسال نظرات