عضو شورای تامین شهرستان خلخال ؛

مبارزه در صدهاکیلومتر دورتراز مرز اصلی کشور در جهت حفظ نظام وانقلاب است

عضو شورای تامین شهرستان خلخال گفت:مبارزه در صدهاکیلومتر دورتراز مرز اصلی کشور در جهت حفظ نظام وانقلاب است
کد خبر: ۸۸۷۴۱۱۹
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، سرهنگ پاسدار جهانبخش عطایی فرمانده سپاه خلخال که درجمع مردم خلخال در سومین هفته ماه مبارک رمضان در مصلی حضرت آیت الله خامنه ای سخن می گفت افزود: مبارزه در صدها کیلومتر دورتر از مرز اصلی کشور در جهت حفظ نظام وانقلاب بوده است.

عطایی با تسلیت شهادت امیر مومنان علی (ع) و آرزوی قبولی طاعات وعبادات شهروندان و نمازگزاران خلخالی گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اگر در سوریه نمی جنگیدیم باید در همدان وکرمانشاه با داعش می جنگیدیم.

این عضو شورای تامین شهرستان خلخال گفت: کمک به سوریه کمک به امنیت کشور و باید توجه داشت که کمک به جبهه مقاومت سوریه را که به عنوان سنگر مقاومت است در مقابل تهدیدات استکبار و تروریسم بین الملل حفظ کرده است

عطایی اظهار داشت: درحال حاضر با هدایت های استکبار جهانی بیش از 23 کشور جهان در حال جنگ با کشور سوریه هستند و دشمن کمک های میلیاردی را برای کوبیدن سوریه در اختیار کشورهای جهان گذاشته است..

وی افزود: جنگ های نیابتی آمریکا در سوریه ، عراق ، یمن ، افغانستان ، پاکستان یک نسل کشی بوده و کشورهای عربستان ، قطر و ترکیه حمایت از نسل کشی را بر عهده دارند .

سرهنگ عطایی ضمن محکوم نمودن حادثه تروریسی در تهران و تسلیت شهادت هموطنان دراین حادثه تروریستی هدایت شده از سوی دشمن گفت: و دریک تحلیل می توان گفت: اگر ایران در سوریه نمی جنگید بایدتمام نیروهای مسلح درگیر جنگ می شدند ، شهرهای مرزی آسیب می دید و کشور عملا وارد جنگ می شد در حالیکه درخارج از مرزها نیروهای نظام وعمل کننده تلفات حاصل از جنگ را بر دوش گرفته اند

وی گفت: در این شرایط اگر ایران در سوریه نمی جنگید دور تادور ایران ناامن می گشت و فقط مرز با عراق در 1400 کیلومتر غیر قابل کنترل بود.

عطایی با اشاره به اینکه امنیت و اقتصاد ما به امنیت منطقه گره خورده گفت: ایران اسلامی اجازه نفوذ به دشمن در هیچ مرزی را نخواهد داد و کشورهای منطقه باید درک کنندکه امنیت در منطقه از نفوذ آمریکا و اسرائیل جلوگیری می کند.

عطایی افزود: موشک های ایران تا دو هزار کیلومتر فراتر از مرزهای کشور مرزها را تحت تسلط دارند و تمامی پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه تحت تسلط کامل نیروی موشکی ایران اسلامی است.

وی افزود: جوانان کشور در راه امنیت از جانشان مایه میگذارند و ما هم در اندازه وسع و توان از جبهه مقاومت حمایت خواهیم کرد

وی افزود: ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم شهرستان خلخال فعال بوده و کمک های مردمی درزمینه نقدی و غیرنقدی را جمع آوری و در اختیار مدافعان حرم گذاشته تا این رزمندگان با قوت قلب وظیفه سنگین خود را انجام دهند.

وی به برگزاری اولین یادواره سرداران و 110 شهید خورش رستم با محوریت شهید عمران پستی اشاره وگفت: این یادواره در سوم مرداد ماه 1396 در بخش خورش رستم برگزار می شود که شهید عمران پستی وتمامی شهدا از افتخارات شهرستان خلخال هستند وباید برنامه ای در شان این شهدا در شهرستان برگزار شود.

ارسال نظرات