آرای انتخابات شورای شهر بندرعباس بازشماری می شود

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان هرمزگان گفت:اعضای این هیات با امضا و ارسال نامه ای خطاب به فرماندار بندرعباس، خواستار بازشماری آرای تمامی صندوق های انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس شده اند.
کد خبر: ۸۸۷۴۲۱۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ احمد مرادی جمعه شب در یک نشست خبری افزود: پس از برگزاری این انتخابات حدود 50کاندیدا ، در مهلت قانونی نسبت به نتایج اعلام شده به صورت رسمی اعتراض کردند که هیات عالی نظارت بر انتخابات استان در مرحله اول تصمیم به بازشماری 26صندوق از مجموع 181صندوق گرفت.
 
 
وی ادامه داد:با پایان بازشماری 26صندوق، تغییراتی در نتایج قبلی به وجود آمد و نفر دوازهم که اولین نفر فهرست اعضای علی البدل بود جایگزین آخرین نفر اعضای اصلی شورا شد و همچنین تغییراتی نیز در ترتیب اعضای اصلی و علی البدل به وجود آمد و یک نفر نیز از فهرست اعضای علی البدل خارج شد و فرد دیگری خارج از فهرست علی البدل های قبلی جایگزین وی شد.
 
 
مرادی اضافه کرد:با توجه به این تغییرات، هر سه عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات استان نسبت به ضرورت بازشماری 155صندوق دیگر هم نظرشده و این موضوع را بعد از ظهر جمعه26خرداد به طور رسمی به فرمانداری بندرعباس اعلام کردند.
 
 
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای هرمزگان تصریح کرد:اختلاف زیادی که در آرای بازشماری شده 26صندوق مرحله اول دیده می شود نشان می دهد، خطاها نمی تواند سهوی باشد.
 
 
وی درعین حال یادآور شد:فرماندار بندرعباس پس از اطلاع از نظر هیات عالی نظارت مبنی بر بازشماری تمام آرا، خواستار ادامه نیافتن بازشماری پس از 26صندوق بوده است.
 
منبع :خبرگزاری ایرنا
ارسال نظرات