خبرهای داغ:
در بیست و دومین روز ماه رمضان:

ویژه برنامه سوگواری شهادت امام علی(ع) برگزار شد

در بیست و دومین روز ماه پر خیر و برکت رمضان و مصادف با سالروز شهادت امام علی(ع) مراسم ویژه این روز با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان و حجته الاسلام شفیعی زاده مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان و همچنین حضور آیت الله فرهانی نماینده مردم خوزستان در شورای خبرگان رهبری در حسینه یاین ستاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۴۲۸۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوزستان ، آیت الله فرهانی در خصوص برکات شب قدر و درک این شب بزرگ گفت: ضیافت الهی یک مسیری است که باید رفت تا به تقوای الهی رسید و به تعبیری شب قدر شب قلب یک انسان کامل است و در این شب است که ما میگوییم خدایا مرا در این شب بزرگ دریاب و راهم را با ولی ات و اوصیاء الهی همراه کن.

وی افزود: امیرالمومنین (ع) کسی بود که به کفار باج نداد و شاخص ولایتمداری ما در شب قدر حضرت امیرالمومنین(ع) است.در ادامه نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از پیگیری ها و مطالبات مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری گزارشی ارائه نمود و گفت:تلاش ما برای از بین بردن محرومیت و حفاظت از تالابهای خوزستان و اشتغالزایی در این بخش است.

در پایان آیت الله فرهانی به روضه خوانی در سوگ شهادت امیرالمومنین(ع) پرداخت و از خداوند متعال عاقبت به خیری و سرافرازی را برای همه مسلمین دعا نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها