یادواره شهدای روستای بران اصلاندوز برگزار شد

بمناسبت سالروز شهادت حضرت امیر المومنین علی (ع) شب گذشته یادواره شهدای پایگاهی در مسجد جامع روستای بران علیا اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۴۳۸۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار، همزمان با شب سالروز شهادت حضرت علی(ع) و دومین شب از لیالی قدر یادواره شهدای روستای بران علیا که با محوریت شهید قربانعلی اسبقی،شهید اصغر قرداشیان،شهید حسین اصغرزاده ،شهید شکور دادستان و شهیده اطلس درگاهی توسط پایگاه شهید بهشتی حوزه حضرت امام حسین(ع) ناحیه عشایری اصلاندوز در مسجد جامع این روستا برگزار شد،امام جمعه اصلاندوز و فرمانده ناحیه عشایری،فرمانده حوزه مقاومت بسیج حوزه امام حسین(ع) ناحیه و اهالی این روستا حضور داشتند.

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در این مراسم ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت شبهای قدر در خصوص شخصیت حضرت علی (ع) و شهید و شهادت و فضایل شهدا به سخنرانی پرداخت.

وی امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه ایثارگریها و رشادتهای رزمندگان اسلام،خون شهدا،امام راحل،ولایت فقیه و ملت آگاه ایران دانست و همگان را بر عمل کردن به وصایای شهدا و ادامه راه آنان دعوت کرد.

امام جمعه اصلاندوز همچنین به اهمیت احیای شبهای قدر در مساجد تاکید کرد و از مومنان و روزه داران روستا خواست این شبها را با زنده داری و احیا گرامی داشته و بسیار دعا و مناجات کنند.

در ادامه مداحی حنیفه گل زاده از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در رثای شهدا از دیگر برنامه هایی بود که برگزار شد.

ارسال نظرات