مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم :

فریاد مظلومیت مسلمانان و قدس شریف بلند است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم با اشاره به نزدیک بودن روز جهانی قدس اتحاد و همدلی را رمز مقابله با رژیم های جنایتکار دانست .
کد خبر: ۸۸۷۴۵۸۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبگرزاری بسیج از خاتم، حجه الاسلام والمسلمین خوشنام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم در جمع پرسنل این ناحیه با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت :روز جهانی قدس و راهپیمایی مسلمانان جهان برای براندازی رژیم منحوس اسرائیل نزدیک است ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) می فرمایند : آزادی قدس نزدیک است و فلسطینیان از چنگال ستمکار صهیونیست ها نجات پیدا می کنند .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سالهای زیادی است که رژیم دست نشانده اسرائیل ظلم های زیادی را بر سر ملت های مسلمان خصوصا ملت مظلوم فلسطین آورده است و ما اگر بخواهیم از این غده سرطانی یعنی رژیم اسرائیل نجات پیدا کنیم باید با اتحاد و همدلی با این رژیم و با استکبار جهانی مقابله کنیم ، بحمدالله می بینیم که پایاه های استکبار جهانی آمریکا و اسرائیل در حال فرو ریختن است اما باید تلاش کنیم ، دعا کنیم ، در راهپیمایی شرکت کنیم و با اتحاد و همدلی و پشتیبانی از ولایت فقیه و گوش به فرمان ولی فقیه زمان باشیم تا بتوانیم ملت های مظلوم یمن ، سوریه ، افغانستان و فلسطین و . . . را نجات دهیم .

ارسال نظرات