روزی مومنین به خاطر محبت و عشق به مهدی (عج) است

کافی با بیان اینکه در شب قدر معرفت و محبت امام زمان (ع) را بخواهیم افزود: دلی که عشق مهدی فاطمه را داشته باشد خدا همه چیز به او می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۷۴۶۷۹
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محسن کافی  در مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلای شهرستان ساری اظهار کرد: ما برای تکامل آفریده شده‌ایم تا از نقطه صفر به نقطه صد برسیم، اگر به صد رسیدیم کامل هستم.

وی با بیان اینکه حرکت ما طولی نیست و یک دور دایره‌وار است افزود: اگر از جایی که شروع کردیم آخرش هم به آنجا برسیم کامل شده‌ایم، از خدا شروع کردیم و به خدا برسیم. 

استاد حوزه و دانشگاه با اعلام اینکه اگر از خدا شروع کردیم و به دنیا رسیدیم ناقص هستیم خاطرنشان کرد: کمال ما این است که از خدا به خدا برسیم.

کافی بیان کرد: خدا قبل از خلقت آدم، عیسی و موسی، میوه کامل بشریت را دید که درخت بشریت را آبیاری کرد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌دارترین مردم کسی است که محبت اهل بیت(ع) در قلب دارد ادامه داد: میوه عالم خلقت 14 معصوم هستند، میوه این باغ مهدی فاطمه است و خدا به عشق او به عالم‌روزی می‌دهد.

کافی با بیان اینکه در شب قدر معرفت و محبت امام زمان (ع) را بخواهیم افزود: دلی که عشق مهدی فاطمه را داشته باشد خدا همه چیز به او می‌دهد. 

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه بیان کرد: هر که ولایت اهل بیت را دارد همه چیز دارد و هر کس علی(ع)  را ندارد و یا کم‌رنگ دارد از فقیرترین مردم است.

کافی با بیان اینکه در شب قدر گدایی ولایت کنیم، گفت:  یکی از حاجاتمان در شب قدر از خداوند که بناست تقدیرمان را رقم بزند هم‌نشینی با امام زمان (ع) باشد چرا که هر کس مهدی فاطمه را دارد غم ندارد.

انتهای پیام /86041/ع


ارسال نظرات
پر بیننده ها