فرمانده پلیس ویژه استان لرستان:

ريشه و حيات انسجام اجتماعي در تفکر بسيجي است

فرمانده پلیس ویژه استان لرستان گفت: تفکر بسيجي است که ايده آل ها را مي سازد و به لطف خداوند متعال اين تفکر در جامعه ما شکل گرفته و هرچه داريم و خواهيم داشت در سايه تفکر بسيجي است.
کد خبر: ۸۸۷۴۶۸۴
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ، سرهنگ "توکل فلاح زاده" در ديدار با سید رضا حیات الغیبی فرمانده گردان امنیتی امام علی(ع) ناحيه مقاومت بسيج سپاه خرم آباد، اظهار داشت: بسيج امتحان خود را در هشت سال دفاع مقدس با سربلندي پس داده است و در عرصه سازندگي نيز چرخ هاي رشد و توسعه را با تمام توان به حرکت در آورده است.

وي افزود: تفکر بسيجي است که ايده آل ها را مي سازد و به لطف خداوند متعال اين تفکر در جامعه ما شکل گرفته و هرچه داريم و خواهيم داشت در سايه تفکر بسيجي است.

فرمانده پلیس ویژه استان لرستان با اشاره به اينکه مردم با همبستگي و انسجام و بهره مندي از قدرت بسيجي مي توانند بر مشکلات فايق آيند، عنوان کرد: بسيج از عمق فرهنگ غني اسلامي ايران ريشه گرفته و در عرصه تهاجم فرهنگي نيز تنها راه دفاع داشتن همين تفکر بسيجي است و تمسک به آن چيزي جز تزريق خون در رگ ها و زدودن غبار و تيرگي از چهره بي بديل فرهنگ ايراني نيست .

سرهنگ فلاح زاده با بيان اينکه ريشه و حيات انسجام اجتماعي در تفکر بسيجي است، تصريح کرد: ملت ايران شايسته بهترين ها هستند و اين مهم فقط با انسجام اجتماعي حاصل خواهد شد.

در ادامه اين ديدار فرمانده گردان امنیتی امام علی(ع) ناحيه مقاومت بسيج سپاه خرم آباد گفت: ناجا با داشتن تفکر بسيجي وظايف و ماموريت هاي خود را به بهترين وجه انجام مي دهد و با وجود اين تفکر کارکنان نيروي انتظامي توانسته اند امنيت را به مردم هديه دهند.

وي درخاتمه این جلسه افزود :در اکثر حوزه هاي ماموريتي، بسيج و نيروي انتظامي دوشادوش هم حرکت مي کنند و اين همدلي و همراهي در اين جزيره ادامه خواهد داشت چرا که معتقديم فقط با تفکر بسيجي و هم افزايي اهداف و آرمان هاي امام و انقلاب تحقق مي يابد.

انتهای خبر /z
ارسال نظرات