عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج»:

پارسیان ازجمله قدرتمند ترین بانک هاست/ رواج شایعات ورشکستگی به علت تخطی بانک مرکزی از نظارت صحیح است

نادر قاضی‌پور گفت: رواج شایعات ورشکستگی بانک پارسیان نوعی تخطی‌ بانک مرکزی از نظارت صحیح است از اینرو مراجع ذیصلاح و نظارتی با هماهنگی بانک مرکزی با رواج دهندگان اکاذیب و شایعات ورشکستگی برخورد جدی داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۷۴۹۸۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره شایعات ورشکستگی بانک پارسیان  اظهار داشت:  به عنوان نماینده مردم از نحوه و چگونگی و قطعیت ورشکستگی بانک ها و موسسات مالی هیچگونه اطلاعاتی نداریم و به ضوابط بانک مرکزی بر می‌گردد.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی باید جلوی شایعات ورشکستگی بانک‌ها و موسسات مالی را بگیرد افزود: بانک مرکزی باید ابلاغیه های مورد نیاز در مورد ورشکستگی بانک ها و موسسات مالی و پولی دولتی و خصوصی را اعلام کند؛  شایعات ورشکستگی خسارت جدی برای اقتصاد کشورمان به بار خواهد آورد ؛ اقتصاد کشورمان آسیب می‌بیند از اینرو بیکاری گسترش می‌یابد و تولید به کمترین میزان خواهد رسید و شایعات ورشکستگی موسسات مالی مانعی مهم برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است.

قاضی‌پور خاطر نشان کرد: شایعات ورشکستگی بانک پارسیان نوعی تخطی‌گری بانک مرکزی در نظارت صحیح است از اینرو مراجع ذیصلاح و نظارتی با هماهنگی بانک مرکزی با رواج دهندگان اکاذیب و شایعات ورشکستگی برخورد جدی داشته باشد.

وی ادامه داد: بانک پارسیان در میان بانک های کشور از جمله قدرت مند ترین آنها به شمار می رود و این شایعات نمی تواند در روند رو به رشد آن بانک خللی ایجاد کند.

ارسال نظرات