استاندار لرستان :

بحران افزایش رشد سالمندان در لرستان پیش رو است

استاندار لرستان گفت : موضوع سالمندان دارای دو مقوله است که یکی افزایش رشد سالمندان را استان است و ما را به جای حساس می کشاند و مشکلات خاص خود را ایجاد می کند.
کد خبر: ۸۸۷۵۰۶۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، هوشنگ بازوند امروز  در جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان استان لرستان که در سالن جلسات استاندار برگزارشد اظهار داشت :  موضوع سالمندان دارای دو مقوله است که یکی  افزایش رشد سالمندان را استان است و ما را به جای حساس می کشاند  و مشکلات خاص خود را ایجاد می کند.

وی افزود : در این حوزه  باید آسیب شناسی شود و بر روی آسیب ها کار کنیم  و در جلسه فرهنگ عمومی هم بهتر است مطرح شود چرا که افراد بالای60سال تجارب خوبی دارند و باید شرایط را برای آنها  فراهم کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه برای احداث خانه امید  برای خرم آباد و بروجرد دو مجوز را گرفتیم عنوان کرد:شهرداری مصوبه شورای شهر را گرفته و برای  پروانه ساخت مصوبه ماده 5 را ندارند به صراحت بعد از دو سال پیگری که برای اولین بار احداث کنیم هنوز مصوبه ماده 5 ندارد.

وی بیان کرد:اینکه حدود 20 میلیارد بودجه در نظر گرفته شده برای احداث خانه امید خرم آباد و بروجرد  و هنوز قدم مثبتی برداشته نشده است

بازوند در رابطه با بحث پارک برای سالمندان گفت : از یک حرکت های افراطی باید بپر هیزیم  پارک  موظف است به افرادی می خواهند از این فضا استفاده کنندخدماتی را ارائه  دهد

استاندار لرستان با اشاره به اینکه پارک ها می توانند خدماتی همچون اینترنت و خدمات آموزشی  ارائه دهند تصریح کرد : متاسفانه خیلی ساده از کنار این مسائل رد می شویم و این نظر را دارند بنا نیست ساختمان  ساخته شود چه ایرادی دارد در پارک کتابخانه  باشد و مردم خدمات بگیرند.

 

انتهای پیام/ش
 
ارسال نظرات