به همت دفتر امام جمعه سرباز :

ضیافت افطار شیعه و سنی در شهرستان سرباز+تصاویر

بمناسبت شب 23 ماه مبارک رمضان مردم شیعه و اهل سنت شهرستان سرباز با حضور در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) راسک نماز وحدت خوانده و در کنار هم افطار صرف کردند.
کد خبر: ۸۸۷۵۳۲۴
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان  به همت دفتر امام جمعه سرباز ضیافت افطاری برای روزه داران شیعه و سنی این شهرستان در محل مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) راسک برپا شد.

حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاربسیج ، اظهار داشت: میزبان اصلی این مراسم معنوی و باشکوه مقام معظم رهبری بودند و ما تنها به رسم ادب در خدمت روزه داران شهرستان بودیم.

وی  یادآور شد: یکی از فرصت‌های نادر ماه مبارک رمضان، ترویج سنت افطاری  است که آثار فردی و اجتماعی بسیاری دارد و  پیامبر (ص) فرمود هر کس یک مؤمن روزه ‏دار را در این ماه افطارى دهد، پاداشى برابر با آزاد کردن یک بنده نزد خدا است.

امام جمعه شهرستان سرباز در پایان با تاکید بر اینکه افطاری دادن هم قوانینی دارد، تصریح کرد: یک سفره افطار که با رعایت استانداردهای حلال بودن، رعایت واجبات ، حفظ شئونات شایسته و مهمتر از همه با نیت تقرب فراهم گردد می‌تواند بنده خواری را نزد خدای تعالی گرامی کند و گناهان بزرگی را از نامه اعمال او  پاک کند.

ارسال نظرات