خبرهای داغ:
در قالب طرح مفتاح الجنه؛

خیران آذربایجان شرقی سه میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی از اجرای طرح مفتاح الجنه با هدف آشنایی مسئولان از مشکلات مددجویان در طول ماه رمضان خبر داد و گفت: مسئولان و خیران استان در قالب طرح مفتاح الجنه از 594 خانواده نیازمند بازدید و سه میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده اند.
کد خبر: ۸۸۷۵۴۱۳
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، امیر شبان شبستری، با اعلام اینکه خیران استان تاکنون بیش از 65 میلیارد ریال در سرفصل های مختلف به نیازمندان کمک کرده اند، افزود: ایجاد روحیه همکاري و تعاون در جامعه، ایجاد زمینه مساعد براي جلب حمایت و مساعدت توانمندان به مشکلات نیازمندان و بهره برداري از فضاي معنوي ایجاد شده در مناسبت هاي این ماه از اهداف جشن رمضان امسال است.

وی با اشاره به اینکه با مساعدت خیران تاکنون هشت هزار نفر در مساجد استان اطعام شده اند،بیان کرد: ارائه سفره های افطاری در مساجد، بازدید از خانواده های نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه، ثبت نام از حامیان فرزندان خانواده های نیازمند در قالب طرح محسنین و دریافت جیره خشک، کفارات و زکات فطره از دیگر برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان است.

شبان از توزیع 25 هزار کیسه سبد غذایی در قالب طرح همیان مولا بین خیران خبر داد و تاکید کرد: در قالب این طرح خیران بیش از چهار میلیارد و 573 میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به دو هزار و 640 خانوار نیازمند کمک کرده اند.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در ماه رمضان امسال تاکنون 434 حامی طرح اکرام و یک هزار و 73 حامی طرح محسنین حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند را به عهده گرفته اند، افزود: خیران در طول ماه مبارک رمضان جهیزیه 55 نوعروس را تامین و هزینه های درمانی 64 بیمار نیازمند را در قالب طرح شفا تقبل کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها