مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود:

مساعدت 79 میلیون ریالی خیران ایجرودی از ابتدای ماه رمضان در قالب طرح اطعام

خیران ایجرودی از ابتدای ماه رمضان 79 میلیون ریال در قالب طرح اطعام به منظور بهره مندی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد از ظرفیت ماه رمضان به این نهاد مساعدت کرده اند.
کد خبر: ۸۸۷۵۴۷۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه اقدامات مختلفی برای مشارکت خیران در برنامه های محرومیت زدایی این نهاد در ماه رمضان اجرا می شود ، گفت : یکی از برنامه های مهم کمیته امداد در ماه رمضان اطعام خانواده های تحت حمایت این نهاد با استفاده از ظرفیت خیران است .

حسن سهرابی با بیان اینکه اجرای برنامه سفره مهربانی در ماه ضیافت الهی با هدف تقویت فرهنگ انفاق واحسان و نیکوکاری و توسعه سنت حسنه اطعام نیازمندان در این نهاد انجام می شود، افزود: بامشارکت خیران و همت نیکوکاران در کنار برپایی سفره های افطاری در روستاها برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد سبد غذایی نیز در بین این خانواده ها توزیع می شود.

وی در ادامه از برپایی سفره های افطاری در هفته اطعام و اکرام ایتام شهرستان ایجرود خبرداد و گفت : با برپایی سفره مهربانی مسئولان و خیران ایجرودی همزمان با هفته اطعام ، در کنار 150 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد افطار کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه منابع مورد نیاز برای برپایی سفره های افطاری از محل مشارکت خیران تامین می شود به توزیع 187 بسته مواد غذایی بین مددجویان ایجرودی اشاره کرد و افزود: خیران ایجرودی از ابتدای ماه رمضان 79 میلیون ریال در قالب طرح اطعام به منظور بهره مندی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد از ظرفیت ماه رمضان به این نهاد مساعدت کرده اند.

سهرابی در ادامه با اشاره به اجرای کمپین نان و نمک به منظور فراهم کردن زمینه مشارکت خیران در تامین بسته های مواد غذایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و اجرای کمپین نان و نمک در تلاش هستیم از محل مشارکت خیران در این طرح سبد مواد غذایی مورد نیاز مددجویان در ماه رمضان را برای تمامی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد فراهم کنیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار