مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اشکذر:

روز قدس لیله القدر تاریخ اسلام است/تا نجات مظلومان عالم ادامه دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اشکذر با اشاره به فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بر حضور همه آحاد مردم شهرستان و اقشار بسیج در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۷۵۴۹۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، حجت الاسلام مکرم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اشکذر با اشاره به فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بر حضور همه آحاد مردم شهرستان و اقشار بسیج در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

مکرم: رشد افکار عمومی،تکلیف گرایی و نهادینه سازی مبارزه با اسرائیل را از اهداف اعلام روز قدس از سوی امام راحل برشمرد و گفت:امام معتقد بود اسرائیل رژیمی نژاد پرست و سلطه جو و خشونت گراست و شعار آن فراتر از نیل تا فرات می باشد

وی در ادامه افزود:طبق آموزه های دینی همه مسلمانان امت واحده بوده و درد و رنج تک تک افراد درد جامعه است بنابراین وظیفه دینی ماست که از مردم لبنان و فلسطین حمایت نماییم زیرا عضو امت اسلامی اند که ظلم به آنان ظلم به امت اسلامی است.

حجت الاسلام مکرم گفت:امام با اعلام روز قدس فرهنگ مبارزه با اسرائیل را نهادینه کرد از این رو مبارزه با اسرائیل تا ابد ادامه دارد و مردم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بیشتر از هر زمان دیگری با ظلم و جنایات این رژیم غاصب آشنا می شوند.

وی درادامه افزود: فریاد بیدارباش امام شلاقی بود بر ذهن های خفته ملت اسلام تا از خواب غفلت بیدار شوند و در برابر ستمگران تاریخ قیام کنند.مقام معظم رهبری نیز از روز قدس به عنوان لیله القدر تاریخ اسلام یادنموده و تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان و مخصوصا ملت شجاع و مظلوم فلسطین دست از تلاش نکشیم.

ارسال نظرات