عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

روحانی با محکومیت فتنه خود را از حامیان آن مبرا کند

احمد علی مقدم گفت:آقای روحانی حداقل یکبار محض رضای خدا هم شده از ظلمی که بر نظام بر سر فتنه رفت سخنی به زبان بیاورید تا ننگ گناه حمایت از فتنه گران دامن شما را نگیرد.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۸۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، دبیر این حزب در استان کرمان و دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری این استان در خصوص مواضع اصلاح طلبان نسبت به فتنه گران، به خبرنگار بسیج گفت: ایرانیان متفق القول در اجتماع عظیم 9 دی سال 88 در شهرهای مختلف کشور، صدای برائت خود را به گوش آشوبگران، حامیانشان و همه آنانی که در صدد اخلال در امنیت ملی بودند، رساندند و این تجمعات نشان داد خواست اکثریت جامعه محکومیت سران فتنه است.
وی افزود: حال چرا باید آقای روحانی در پاسخ افراد معلوم الحالی که خواستار رفع حصر سران فتنه هستند، بگوید: بازوی من قدرت بعضی چیزها را ندارد، اما بعضی کارها با رای بالاتر از ۵۱ درصد کارساز خواهد بود. و به نوعی امید تلاش در این خصوص را بدهد؟
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اظهار تاسف از اینکه رئیس جمهور در پاسخ سوال خبرنگاری که خواستار اعلام موضع شفاف وی در قبال فتنه گران می شود، به پاسخ وی اشاره کرد و گفت: روحانی در پاسخ از احقاق حقوق همه شهروندان ایرانی و جلوگیری از اجحاف حق و تعرض به حقوق آنان، سخن به زبان می آورد!!! و همچنین محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت خبر پیگیری رفع حصر سران فتنه توسط رئیس جمهور را اطلاع رسانی می کند.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان کرمان با اشاره به تبلیغات انتخاباتی روحانی در سال 92 و همچنین سال 96 خاطر نشان کرد: وی به کرات اشاره به اهتمام خود به رفع حصر رهبران جنبش فتنه می کند. و یا در نشست انتخاباتی بانوان حامی روحانی از مادر شخصی که در جریان فتنه با حمله به پایگاه مهمات بسیج کشته می شود، دعوت به عمل می آید و از همه مهمتر در کابینه به وزرایی که در کارنامه خود به نوعی همکاری با سران فتنه را دارند اجازه حضور داد و از آنان در بدنه هیئت دولت استفاده کرد! اینها همه به نوعی بیانگر اختلاف تفکر روحانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی در قبال جنایت سران فتنه است.
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با طرح این سوال که چرا رئیس جمهور که باید خود حافظ میثاق ملی کشور (قانون اساسی) باشد از افرادی که بارزترین جرمشان قانون شکنی است، حمایت می کند، افزود: روحانی از تضییع حقوق نداشته آنان داد سخن می راند در حالی که فتنه گران با همدستی دشمنان قسم خورده ایران در به آتش کشیدن مملکت از خود سلب حق کردند.
مقدم تصریح کرد: بارها مقام معظم رهبری از روی رأفت آنان را دعوت کرد تا از مجرای قانونی مطالبات و اعتراض های خود را پی بگیرند اما آنان که به خیال واهی در سر براندازی نظام را می پروراندند بر خواسته خود پای فشرده و دیگر برای آنان مجال رأفت و رحمت نمانده است و با علم کردن شمشیر از رو، در موضع محاربه علنی با نظام قرار گرفتند، حال باید پرسید از آقای روحانی آیا اینان حائز حقوق شهروندیند یا خیل عظیم ایرانیان که از اقدامات آنان متضرر شدند؟
دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان با اشاره به اجتماع هر ساله ایرانیان در سالگرد اجتماع عظیم 9 دی سال 88 ، خاطر نشان کرد: مردم از این طریق با نظام تجدید بیعت کرده و برائت خود را از سران فتنه اعلام می کنند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اقدامات اصلاح طلبانی همچون آقای خاتمی، تصریح کرد: وی خواست زمینه چینی آشتی ملی را فراهم کند و یا آقای مرعشی خواستار فراموشی موضوع فتنه می شوند همه اینها علاوه بر اقدامات روحانی یک پیام را در بردارد، گناه نابخشودنی آنان را به بوته فراموشی بسپریم تا دشمنان داخلی و خارجی به خود اجازه تکرار چنین حوادث شومی را بدهند، اما زهی خیال باطل!
مقدم با یادآوری به آقای روحانی گفت: حال که مجدد بر کرسی ریاست جمهوری نشسته اید بهتر است تصمیم گیری در این خصوص را به اهلش و دستگاههای مرتبط واگذارید و به اولویتهای کاری خود بپردازید زیرا کار بر زمین مانده از سوی دولت شما فرآوان است و تصمیم در خصوص سران فتنه را به متصدیان این امر بسپرید نه اینکه کارهایی که وظیفه شما است را کنار بگذارید و در اموری که مربوط به شما نیست مداخله کنید.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اظهار توصیه خطاب به رئیس جمهور، تاکید کرد: آقای روحانی در این حوزه وارد نشوید تا خدای نکرده ورود شما شائبه جانبداری از این فریب خوردگان را تداعی نکرده و دشمن دندان تیز برای مداخله در کشور نکند و حداقل یکبار محض رضای خدا هم شده از ظلمی که بر نظام رفت بر سر این جریان سخنی به زبان بیاورید تا ننگ گناه حمایت از فتنه گران دامن شما را نگیرد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان تعجب خود را از اینکه روحانی و سخنگوی دولت با دفاع از فتنه و فتنه گران چه هدفی را دنبال می کنند، اظهار کرد و تصریح کرد: آقای روحانی به شما توصیه می کنم که موضعی اتخاذ نکنید تا دشمنان خارجی و گروههای معاند اپوزیسیون را دل شاد و مادران شهیدی که در این راه جوان از دست دادند را دل خون کنید تا بر پیشانی شما مهر دفاع از سران منافق داخلی نخورد و این گونه به رضایت خداوند متعال نزدیک تر است.
مقدم در ادامه اصلاحطلبان را مخاطب قرار داد و گفت: فکر نکنید می توانید با فشارهای پوپولیستی در مقابل نهادهای قانونی بایستید و رفع حصر را هم به خواست خود آن گونه که می خواهید رقم زنید. راهکار قانونی برای این امر سنجیده شده و سعی نکنید با تحریک احساسات از طریق راهکارهای پوپولیستی عواطف مردم را همراه خود کنید که ثمره ای جز پشیمانی در  درگاه الهی و پیشگاه ملت عزیز در بر ندارد.
مقدم در پایان گفت: مردم هرگز ظلمی که بر نظام در خلال این فتنه رفت را فراموش نمی کنند، با کسب تجربه از آن حوادث شوم اجازه تکرار فتنه را نخواهند داد و بدانند آنان که در خیال خام خود در فکر تکرار فتنه هستند این آرزو را به گور خواهند برد.
ارسال نظرات