مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

گفتمان امام (ره) تمام دسیسه های دشمنان را خنثی کرد/انقلاب اسلامی ابر قدرت ها را به زانو در آورده است

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گفت:مکتب امام خمینی (ره) و گفتمان های انقلابی ایشان ، نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده است.
کد خبر: ۸۸۷۵۷۶۱
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران، مراسم باشکوهی با حضور مسوول معاونت روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گلزار شهدای شهر بندرعباس برگزار شد.

سردار رمضان شریف مسوول معاونت روابط عمومی کل سپاه به عنوان سخنران این مراسم در جمع مردم بندرعباس گفت:  ملت ایران با حضور با شکوه و پاسداشت سالگرد امام خمینی(ره )نشان خواهد داد که همچنان تداوم راه تابناک امام خمینی  (ره) را در تبعیت و همراهی با جانشین صالح و شایسته ایشان رهبر معظم انقلاب دنبال خواهند کرد.

وی اظهار داشت: تاریخ پس از حیات امام عظیم الشأن نشان می‌دهد که سپاه و بسیج با نصب العین قرار دادن وصایای جاودانه ایشان به ویژه توصیه‌ها و سفارشات حضرت روح الله در پشتیبانی از ولایت فقیه همواره به نقش پیشتازانه خود در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی عمل کرده است و در گذرگاه‌های سخت تاریخی با تبعیت محض از منویات جانشین امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) چشم طمع دشمنان را کور و خود را سپر بلای ملت ایران قرار داده‌اند.

سردار شریف خاطر نشان کرد: اندیشه ، تفکر و مجاهدت های مریدان واقعی امام خمینی (ره) باعث ایجاد کشوری با ثبات در بین خاورمیانه ای پر از حادثه و کشورهای متزلزل شد.

مسوول معاونت روابط عمومی کل سپاه پاسداران با گذشت 28 سال از ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به جرأت می‌توان گفت بر خلاف آرزوها و برآوردهای دشمن، افکار و اندیشه‌های بلند و آرمان‌های سترگ آن حضرت فراتر از جغرافیای ایران، امروز منشور امت اسلامی و راهنمای آنان در عرصه تحولات و رخدادهای منطقه ای و فرامنطقه ای قرار گرفته است.

ارسال نظرات