مسئول دفتر حوزه نمایندگی شهرستان ازنا:

کشور را برای منافع خود به دو قسمت مخالف و موافق تقسیم نکنند

مسئول دفتر حوزه نمایندگی شهرستان ازنا گفت : رفتار مسئولین نباید طوری باشد که در میان مسئولان اختلاف بیافتد و کشور را برای منافع خود به دو قسمت مخالف و موافق تقسیم نکنند.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۰۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت‌الاسلام اصلانی در نشست روشنگری حوزه فاطمه الزهرا سلام الله علیها شهرستان ازنا اظهار داشت : با وقوع حوادثی که در ۱۷ خرداد افتاد عزتمندی عموم مسلمانان زیر سوال رفت و با حمله موشکی سپاه در دیر الزور سوریه که انجام دادندو غرور را به مردم برگرداند

وی افزود : عزتمندی ملت مسلمان ایران و جمهوری اسلامی را به حامیان تروریست و استکبار جهانی نشان دادند و این امر را به فال نیک گرفت

مسئول دفتر حوزه نمایندگی شهرستان ازنا با اشاره به زندگی کردن انسان ها به صورت اجتماعی عنوان کرد: خدواند برای زندگی ما دستور عملی را نوشته است که باید طبق دستورالعملی که خدا برای ما تعیین کرده عمل کنیم تا به کمال و سعادت برسیم

وی بیان کرد: باید در زندگی الگویی همچون اهل بیت وپیامبر اکرم صلی الله علیه و آله معرفی کرد و بطور قطع به یقین امیرالمومنین علی علیه السلام و ویژگی شاخص سرلوحه ما قرار می گیرد. که ایشان نماد زهد و تقواست.

حجت‌الاسلام اصلانی تصریح کرد: ایشان انقدر به دنیا دست شسته بودند که خطاب به دنیا میفرمایند :که من دنیا را سه طلاقه کرده ام و هیچ دلبستگی به این دنیا ندارم و برای من دو دست لباس کهنه ام و قرص نانی دو چیز گران بها در دنیااست .

وی با اشاره به هشدار رهبری به مسولین کشوری خاطر نشان کرد: رفتار مسئولین نباید طوری باشد که در میان مسئولان اختلاف بیافتد و کشور را برای منافع خود به دو قسمت مخالف و موافق تقسیم نکنند.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی شهرستان ازنا گفت : نباید راه اشتباهی که بنی صدر رفته است تکرار شود .

حجت‌الاسلام اصلانی با اشاره به تذکر امام راحل در مراسم تنفیض ریاست جمهوری بنی صدر در سال 59 گفت : من یک کلمه به آقای بنی صدر تذکر میدهم و این کلمه تذکر برای همه است ،حکم ریاست جمهوری نباید سبب شود که حب دنیا را راس زندگی خود قرار دهید که دوست داشتن دنیا سر منشاء هر بدی است و این تذکر برای همه است چه در زندگی فردی چه اقتصادی و سیاسی فرق ندارد در زندگی هر مسئولی اگر اشتباهی ببینیم بر میگردد به حب الدنیا .و حب دنیا را کنترل کنید به وارستگی میرسید.

انتهای خبر /Z


ارسال نظرات