نماينده مردم پارس آباد و بيله سوار در مجلس:

حمله موشکی سپاه به داعش درس عبرتی برای حامیان تروریست‌ها است

نماينده مردم پارس آباد و بيله سوار در مجلس گفت: حمله موشکی سپاه به به مقر تروریست های داعش در سوریه درس عبرتی برای حامیان تروریست‌ها است.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۳۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل ازآران مغان، شکور پورحسین با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست های داعش در دیرالزور سوریه گفت: ایران کشوری نیست که گروهک‌هایی مثل داعش سعی در ایجاد نفاق و ناامنی در آن داشته باشند چرا که قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در سطح جهانی مثال زدنی است.

وی با بیان اینکه این واکنش مقتدرانه و منطقی سپاه فقط درسی برای داعش نبود، افزود: امروز باید حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای داعش هم بدانند اگر کوچکترین حرکتی بر علیه این نظام داشته باشند با واکنش صریح و کوبنده ایران اسلامی مواجه خواهند شد.

نماینده مردم شهرستانهای پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس تصریح کرد: رشد بی‌نظیر ایران در زمینه هوا فضا بر هیچ کس در جهان پوشیده نیست و این حمله موشکی فقط گوشه‌ای از عظمت و هوشیاری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بود.

پورحسین ضمن اشاره به حمایت قاطع نمایندگان مجلس از این اقدام منطقی سپاه، افزود: این حمله موشکی، به حامیان مزدور تروریست نشان داد که ایران در عرصه دفاع از مواضع صریح خود بسیار جدی و هوشمندانه عمل می‌کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، این واکنش مقتدرانه سپاه را مصداق تحقق سیلی ملت ایران بر دشمنان دانست.

ارسال نظرات