مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بیله سوار:

روز «قدس» روز اتحاد اسلام علیه «اسرائیل» است

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان بیله سوار گفت: روز قدس نمادی است که بواسطه ان ملت های مسلمان به رهبری ایران اسلامی برای از میان برداشتن اسرائیل متحد شدند.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۴۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان،عادل شفاهی مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان بیله سوار در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری صبح مغان،با بیان اینکه روز قدرس یک روز جهانی است اظهار داشت: این روز، روز مقابله با مستکبرین بوده و روزی است که منافقین و متعهدین در ان جدا می شوند.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که فرموند روز قدس روز آزمایش بزرگ ملت های مسلمان است، افزود: قدس روزی است که سرنوشت ملت های مستضعف در آن معلوم می شود.

شفاهی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: حضرت امام راحل اخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر می دانستند به عنوان روزی که می تواند تعین کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد با عنوان قدس نامگذاری کردند و امروز این روز به روز فریاد کشیدن امت های اسلامی بر سر ستمکاران تاریخ مبدل شده است.

وی در بیانی دیگر، روز قدس را مراسم همبستگی بین المللی مسلمانان در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین عنوان کرد و تاکید کرد: روز قدس تنها روز فلسطین نبوده و روز اسلام و روز حکومت اسلامی است.

ارسال نظرات