امام جمعه پلدختر:

آزادسازی بیت المقدس مساله نخست جهان اسلام است

امام جمعه پلدختر با دعوت از مردم برای حضور پرشور، گسترده و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: آزادسازی بیت المقدس مساله نخست جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۸۷۵۸۵۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت الاسلام محمد سوری در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در پلدختر اظهار داشت: بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به دفاع از قدس شریف و دادخواهی مردم فلسطین به نام روز جهانی قدس نامگذاری کرد.
آزادسازی بیت المقدس مساله نخست جهان اسلام است 

وی روز قدس را از یادگاران امام خمینی(ره) دانست وافزود: مسلمانان و هر انسان آزاده ای باید در این روز به دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و قدس شریف فریاد ضد صهیونیستی و ضد استکباری سردهند.

امام جمعه پلدختر بزرگترین شکست دشمن را ایجاد صف های طویل اتحاد و همبستگی در مقابل دشمنان خواند و عنوان کرد: مردم مسلمان ایران سال ها است فریاد آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر می دهند.

آزادسازی بیت المقدس مساله نخست جهان اسلام است 

وی بیان کرد: مسلمانان و ملت ایران در روز قدس با نمایش قدرت اتحاد و همبستگی، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و خشم، نفرت و انزجار از استکبار جهانی را فریاد خواهند زد.

حجت الاسلام سوری گفت: مردم همیشه در صحنه و شهید پرور پلدختر همانند سال های گذشته در این روز همگام با سایر مسلمانان علیه رژیم کودک کش صهیونیستی، استکبار جهانی و حاکمان مزدور عربستان و سایر جنایت کاران راهپیمایی می کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی و حامیان آنها خواهند زد.

وی درخصوص مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در پلدختر تصریح کرد: مردم ولایتمدار پلدختر همصدا با ملت ایران از ساعت 12 و 30 دقیقه روز جمعه دوم تیرماه با حضور پر شور خود از میدان شهید بهشتی به سمت مسجد جامع شهر پلدختر راهپیمایی خواهند کرد.

 
انتهای خبر /Z
ارسال نظرات