امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان:

همه مسلمانان در راهپیمایی بر ضد رژیم صهیونیستی حضور دارند/ روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان گفت: همه مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس بر ضد رژیم جعلی صهیونیستی حضور باشکوه و گسترده ای دارند.
کد خبر: ۸۸۷۵۹۲۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان  با گرامی داشت روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران است که برای همه ما مسلمانان بجا مانده است.

وی با تاکید بر اینکه روز قدس از ایران اسلامی شروع شده است، تصریح کرد: اکنون روز جهانی قدس به دیگر کشورهای دنیا سرایت کرده و شرکت هر فرد در این راهپیمایی تیری بر چشم دنیای استکبار و در راس آن آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است.

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان با اشاره به اینکه در این روز علاوه بر ملت ایران همه مسلمانان جهان نیز در صحنه راهپیمایی بر ضد رژیم جعلی صهیونیستی حضور دارند، ادامه داد: قدس آرمان همه مسلمانان است چرا که متعلق به ما و همچنین اولین قبله مسلمانان است.

مولوی بلال مقدسیان با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال حساس تر و باشکوه تر از تمامی سال‌های گذشته برگزار خواهد شد،اضافه کرد: قطعا گرمای بی سابقه هوا در اراده ملت مسلمان ایران هیچ تاثیری نخواهد داشت.

وی بیان کرد: اهل سنت هم در کنار سایر اقشار مردم کشورمان در صفوف به هم فشرده راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و مشت های گره کرده خود را بر دهان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی خواهند زد.

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به معنی حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

ارسال نظرات