دعوت علمای اهل سنت شهرستان سرباز برای حضور در روز قدس؛

روز قدس زمانی برای نمایش اقتدار و اتحاد مسلمین/حضور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان واجب و لازم است

علمای اهل سنت شهرستان سرباز با دعوت از عموم مردم روزه دار و ولایت مدار ایران اسلامی برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس، این روز بزرگ را زمان اعلام نفرت و انزجار همه مسلمین جهان نسبت به صهیونیسم دانستند.
کد خبر: ۸۸۷۵۹۴۰
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان ، روز قدس  یکی از بهترین ایام سال برای یکپارچگی و اتحاد مسلمین دنیا و روز هم  صدایی همه مذاهب و اقوام جهان اسلام بر علیه دشمنان قسم خورده پیروان حضرت محمد (ص) است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزی است که همه ملت های مسلمان هم صدا فریاد مبارزه با صهیونیسم سر داده و آزادی قدس شریف را زمزمه می کنند، این روز  میراث جاودان غیرت دینی و غیرت سیاسی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی بوده و بهترین فرصت برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و فریاد آزادی سرزمین غصب شده فلسطین می باشد چراکه روز قدس نشانه عدم فراموشی قدس و مردم مظلوم فلسطین تا زمان نابودی اسرائیل و استکباری جهانی است.

 در همین راستا امام جمعه اهل سنت مینان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، بر اهمیت حضور گسترده اقشار مختلف مردم از شیعه و اهل سنت در راهپیمایی ضد استکباری این روز تأکید کرده و اظهار داشت: حضور  پرشور مردم ولایت مدار و پیرو رهبری و امام راحل(ره) در راهپیمایی روز قدس پیامی روشنی برای دشمنان جهان اسلام است تا همه کشورهای استکباری و حامیان صهیونیسم بدانند این مردم تا زمان نابودی اسرائیل جنایت کار از مردم فلسطین حمایت خواهند کرد.

وی افزود: برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس همواره از اهمیت بالایی در بین مسلمانان جهان و آزاد اندیشان و ملت های آزاده دنیا برخوردار بوده است اما امسال با توجه به تحرکات کشورهای عربی در حمایت از اسرائیل و حمایت مستقیم امریکا و عربستان از داعش و اخراج مبارزان ضد صهسونیستی از قطر، این حساسیت را چندین برابر کرده است.

 مولوی عنایت الله رسولی زاده با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی و آل سعود کثیف ترین دولت های جهانی هستند، بیان کرد: سران برخی کشورهای عربی چون عربستان به خیال خام همکاری با استکبار و ساخت ناتوی عربی به مردم مظلوم فلسطین خیانت کردند اما بی شک در روز جهانی قدس اعلام انزجار مسلمانان جهان از رژیم اشغالگر قدس و آزادسازی زمین های اشغالی از چنگال صهیونیست ها و دفاع از مردم مظلوم فلسطین آبروی نداشته آل سعود و دیگر سران خائن عربی را خواهد برد.

وی ادامه داد: دولت های خائن عربی با اقدامات ضد اسلامی خود ثابت کرده اند که در کنار صهیونیست ها دارای کثیف ترین حکومت های جهانی هستند.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت سرباز با دعوت از مردم روزه دار ایران اسلامی برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: از  اقشار مختلف مردم مؤمن و روزه‌دار ایران  دعوت می شود تا همچون همیشه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شکوه مثال زدنی، وحدت و قصد قربت در راهپيمايي يوم‌الله قدس شرکت کرده و  همچون سال های گذشته، اتحاد و استکبار ستیزی ملت مسلمان و خداجوی ایران را به رخ مستکبران و مستبدان جهان بکشند.

 مولوی الله داد رئیسی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با دعوت از عموم مردم شهرستان سرباز و ایران اسلامی برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: حضور همه جانبه و پرشور ملت در راهپیمایی روز قدس و اعلام حمایت از آرمان فلسطین مشت محکمی بر دهان یاوه گویی های دشمنان داخلی و خارجی است و همچون همیشه باعث درخشش پرچم سرافراز ایران اسلامی بر قله های افتخار و سعادت خواهد بود.

وی افزود: در شرایط خاص کنونی که بسیاری از دولت های عربی با اسرائیل ارتباط برقرار کرده و میخواهند خود را دوست آمریکا و صهیونیسم نشان دهند و به جای ایجاد اتحاد برای آزادی فلسطین با اتحادی شیطانی به دیگر کشورهای مسلمان و  مظلوم حمله میکنند، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان رنگ و بویی خاص دارد.

امام جمعه اهل سنت راسک با تاکید بر اینکه روزقدس روز نابودی چرا حکومت های فاسد است، بیان کرد:  حضور مردم مسلمان در همه نقاط جهان جهان و حمایت از آرمان فلسطین میتواند به دولت های شیطانی حامی آمریکا و اسرائیل بفهماند که مسلمین دنیا   با بصیرت و پیروی از قرآن و احادیث به دنبال آموزه های معرفتی و رحمانی نبی مکرم اسلام(ص) بوده و به خوبی حق و باطل را تشخیص می دهند.

وی ادامه داد: حکومت های فاسد عربی چون آل سعود و آل خلیفه بهتر است به جای کشتار مردم بیگناه و حمایت ار ترورریست های داعشی و بدنام کردن اسلام، به دنبال حمایت از مردم مظلوم فلسطین باشند و یا حداقل اگر از آزادی قدس شریف حمایت نمیکنند از نابودی اسلام و مسلمین حمایت نکنند.
ارسال نظرات