معاون عملیات سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ:

100گردان با استعداد 20 هزار بسیجی در روز قدس حضور خواهند یافت

یدالله معنوی گفت: صد گردان با استعداد 20 هزار بسیجی در روز قدس حضور خواهند و بخشی از این استعداد از تقاطع پل کالج تا خیابان قدس رژه خواهند رفت.
کد خبر: ۸۸۷۶۰۷۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

سرهنگ پاسدار یدالله معنوی معاون عملیات سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در نشست خبری پیرامون روز قدس که صبح امروز در ساختمان بسیج رسانه برگزار شد، گفت: اینکه صد گردان با استعداد 20 هزار بسیجی در روز قدس حضور خواهند یافت و روز قدس را گرامی خواهند داشت و با صهیونیست نشان خواهند داد که دوران اشغال فلسطین به سر امده است.

وی با اشاره به سخنان امام خامنه ای مبنی بر اینکه رژیم اشغالگر قدس 25 سال اینده را نخواهد دید،یاد اور شد: 20 هزار بسیجی به صورت سازماندهی شده با شور، شعور و حماسه از پل کالج تا خیابان قدس رژه می‌روند. این رژه نماد انسجام نیروهای بسیجی در محو صهیونیسم است که برای اولین سال اجرا می‌شود و در سال‌های آینده نیز استمرار می‌یابد.

معنوی افزود: به غیر از این 20 هزار بسیجی که به صورت سازماندهی شده در رژه حضور پیدا می‌کنند، تعداد بسیاری از بسیجیان نیز همراه با خانواده‌های خود در این مراسم حاضر می‌شوند تا مشتی باشد بر دهان استکبار جهانی و آرمان این گردان‌ها نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف است.
ارسال نظرات