مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

حمله موشکی سپاه؛حرکتی هوشمندانه،با آگاهی کامل و به موقع

به منظور ارتقاء بینش سطح معرفت و معنوی برادران پایور و وظیفه؛عقیدتی سیاسی ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری کلاس عقیدتی ویژه ماه مبارک رمضان نمود.
کد خبر: ۸۸۷۶۱۸۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازیزد،حجت الاسلام شیخ زاده در این کلاس گفت:از حمله موشکی اخیر سپاه قدردانی می کنیم این حرکت،حرکتی هوشمندانه،با آگاهی کامل وبه موقع انجام شد .

وی در ادامه افزود: سپاه همیشه علمدار انجام فرامین مقام معظم رهبری بوده و با توجه به ابلاغ جدید مقام معظم رهبری در خصوص صدور فرمان آتش به اختیار باید بررسی کنیم و ببینیم وظیفه ماها در این رابطه چیست؟

شیخ زاده در ادامه در تفسیر یکی از آیاتی که بیانگر نشانه های منافقین است،گفت:قرآن نشانه های منافقین را اینگونه بیان می کند:منافقین افرادی هستند که وقتی احساس خطر بکنند متحد می شوند،امر به منکر می کنند،نهی از معروف می کنند،به عنوان مثال اگر حضور زنان در ورزشگاهها حرام است اصرار دارند که این حضور انجام شود به خاطر اینکه علاقه دارند که فساد در جامعه رواج پیدا کند،به کسی کمک نمی کنند،انفاق نمی کنند و دست به خیر ندارند،خدا را فراموش کردند و خدا هم آنان را فراموش کرده و این فراموشی خدا در ظاهر،رفتار و کردارشان مشخص است و در نهایت انسانهای گناهکاری هستند.

ارسال نظرات