فرمانده سپاه بروجن:

قدرت دفاعی بومی نقطه قوت کشور است

سرهنگ پاسدار علی کیهانی گفت: موفقیت عملیات موشکی سپاه علیه تروریستهای داعش حاوی پیام وحدت همه ایرانیان است.
کد خبر: ۸۸۷۶۳۷۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

فراخوانی بسیجیان گردان کوثر حوزه فاطمة الزهرا(سلام الله علیها )بروجن، با هدف حفظ انسجام و ایجاد صمیمیت و انس و مودت بین بسیجیان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ گردهمایی بسیجیان گردان کوثر حوزه فاطمه الزهرا سلام الله علیها بروجن با تلاوت آیات روح بخش قرآن در خیمه گاه ثارالله آغاز شد.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن در ادامه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات بسیجیان در ماه ضیافت الهی، به تشریح دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و تکیه به قدرت دفاعی بومی را نقطه قوت کشور برشمرد.

سرهنگ پاسدار علی کیهانی، موفقیت عملیات موشکی سپاه علیه تروریستهای داعش را حاوی پیام وحدت همه ایرانیان خواند، که توانسته اند با این کار پاسخی به اقدامات تروریستی اخیر در کشور بدهند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام پیردهقان، کارشناس مسایل دینی و مذهبی، پیرامون فضایل ماه مبارک رمضان گفت: اخلاق، مهم ترین مسئله ای است که در این ماه باید تقویت شود.

وی، با اشاره به اینکه تواضع شامل گذشت و فداکاری می باشد، اظهار کرد: تواضع شاخه ای از اخلاق اسلامی است، که می تواند اثرات مثبتی در زندگی انسان ها داشته باشد.

پیردهقان، با بیان نمونه های بارز اخلاقی زندگی بزرگان عنوان داشت: انسان ها دارای اختیار و درک و شعور بالای معنوی هستند، که می توانند به درجات بزرگ انسانیت برسند و دیگران را هم هدایت کنند.

گفتنی است: برگزاری کلاس های مقابله با نا آرامی ها، جنگ نرم و برپایی نماز جماعت مغرب و عشاء و صرف افطاری پایان بخش این فراخوانی بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار