یادداشت / حجت ناظمیان

ما سیلی خواهیم زد

کد خبر: ۸۸۷۶۳۸۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، کارشناس مسائل سیاسی شهرستان خاتم در یادداشتی با اشاره با فرمان آتش به اختیار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آورده است :

ما سیلی خواهیم زد ، ما انقلاب کردیم تا وارسته باشیم ، خواستیم به دنیا بفهمانیم که می توان روی پای خود ایستاد . در تاریخ حرکتی را رقم زدیم که هر جای عالم مظلومی در سطر کتاب تاریخش نام را خواند ، باور کند که می توان در برابر استکبار ایستاد . باز هم به پیروی از امامم می گویم ما سیلی خواهیم زد به دشمنان و بدخواهان خارجی که خواب کودکانه و مشوشی برای ارزشهای والای ما دیده اند ، خواه بی ریشه های داعشی و تکفیری باشند که به خیال خود بخواهند با ترقه بازی هاشان دل ما را بلرزانند خواه ریشه دار های آمریکایی و آن چاقو کشان مبتدی که با هارت و هورتشان بخواهند خاطر آسوده ملت ما را مکدر کنند . ما در راه شرف و حفظ آرمان بلندمان با احدی شوخی نداریم .آری ما سیلی خواهیم زد بر صورت قلم به دستان مزدور خودی که می نگارند تا جان و دل بیگانگان آرام شود و می نویسند تا دشمن بداند از کجا می تواند بر پیکره انقلاب مان صدمه ای وارد کند . آری ما سیلی خواهیم زد به دوستانمان ، که قلبشان برای دشمن می تپد . همان هایی که کلیپ وعده دولت لیبرال دمکراسی با تفکر غربی و بدون تفکر انقلابی خود در سال 1400 رادر میان سوت و کف مشتی غوغاسالار در ایام انتخابات راهی فضای مجازی می کنند . آری دکترین ما امروز آتش به اختیار است .تا کسی سد راه موفقیت ما نشده است و به تمامیت حیثیتی ما اعم از ارضی و سیاسی و... لطمه ای وارد نکند ما خیر خواه همه اهل عالمیم . اما اگر خلاف این باشد و کسی تعرضی کند آن چنان تنبیه خواهد شد که با دیدنش در مخیله کسی فکر تجاوز به ارزشهای ما نگنجد . آری چه شادمان شدیم که امام مان فرمان آتش به اختیار را صادر کرد . پس آتش خواهیم کرد . در جنگ سخت ودر لیالی قدر با قیام های میان بردمان بر سر داعش و تکفیر جهنم نازل می کنیم و در جنگ نرم عمارگونه ایستاده ایم تا کوردلان اجنبی و مستکبر را یارای دست یازی به اندیشه و فکر جوانان لایق ما نباشد .

همه اینها را گفتیم اما ما جز با خدا معامله نکرده و نمی کنیم . آخر بالاتر از او کسی نیست و ما اهل معامله کوچک نیستیم . او شرافت و عزت را به ملت ما عنایت کرد و او به ما آموخت که باید سیلی بزنیم بر گوش جان اهریمن صهیون و آل سعود مزبون .آری ما ایستاده ایم .گوش به امر ولی ، آتش به اختیار ، واختیارمان تفکروخطوط انقلابی گری ماست .

ارسال نظرات