نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

راهپیمایی روز قدس امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است/ اقتدار ایران در منطقه و جهان مثال زدنی است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان بر ضرورت حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال تأکید کرد.
کد خبر: ۸۸۷۶۴۲۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزار ی بسیج هرمزگان؛آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز قدس امسال را باید یک روز ویژه در مبارزه با استکبار و ایادی آن بدانیم و با حضور با شکوه در راهپیمایی آن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره)، جلوه‌ای از ایستادگی و عظمت ملی ایرانیان را به جهانیان نشان دهیم.
 

وی افزود: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نه تنها سرآغاز یک حرکت عظیم جهانی برای آزادی قدس شریف به عنوان آرمان مشترک ملت‌های مسلمان است بلکه روز اقتدار و ایستادگی ملت ایران نیز در برابر زورگویان عالم است که به کمک هر ستمدیده‌ای در این جهان می‌شتابند.

 

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان این که عظمت وجودی جهان اسلام به وجود روحیه جهاد و شهادت و مقاومت و استقامت وابسته است، خاطرنشان کرد: تمامی سعی و تلاش دشمنان اسلام در طول چند دهه اخیر، گرفتن روحیه مقاومت از ملت‌های مسلمان برای رخنه در صفوف متحد آنان است و متأسفانه بدلیل برخی سوء تدبیرها و بی‌کفایتی برخی از سران کشورهای اسلامی، شاهد موفقیت دشمنان در انجام توطئه‌های شوم‌شان هستیم.

 

آیت‌الله نعیم‌آبادی گفت: اقتدار کنونی ملت ایران در جهان و منطقه مثال‌زدنی است و این مهم در سایه هوشیاری، دوراندیشی و تدابیر ویژه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و اتحاد و همبستگی ملت ایران رقم خورده است.

 

وی تصریح کرد: حفظ انسجام حداکثری در درون کشور و تلاش برای حفظ منافع ملی و مقابله با تهدیدات از جمله مهم‌ترین اولویت‌های ملت ایران در حوزه سیاست بین‌الملل است که با وجود روحیه مقاومت و ایستادگی در درون ملت ایران، تحقق آن دست یافتنی است.

 

امام جمعه بندرعباس از آحاد مردم بندرعباس و شهرهای مختلف استان هرمزگان خواست تا با شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس، عظمت ملت مسلمان ایران و همبستگی خویش را به دشمنان نشان دهند.


ارسال نظرات